Pazarlama iletişimi, sanıldığı kadar karmaşık bir kavram değil. Sadece geniş kapsamlı bir alan. Belki karmaşık algılanmasına neden olan, içine girildikçe yeni açılımlarla karşılaşılması. Prof. Dr. Yavuz Odabaşı ve Yrd. Doç. Dr. Mine Oyman'ın akademik yaklaşımlı bu kitabı, pazarlama iletişimi alanında rahatlıkla ilerlemenizi sağlayacak bir referans kitabı niteliğinde. İletişim kavramından başlayarak pazarlama iletişimine, pazarlama iletişimine giden yolda her işaretin tanımı ve anlamı, deyim yerindeyse doğru kullanım kılavuzu ile birlikte ele alınıyor. Pazarlama İletişimi Yönetimi, profesyoneller tarafında değil, tüketici tarafında iseniz bile özümsemenizde fayda bulunan, hiç de gizemli olmayan pazarlama disiplinine ve tüm unsurlarına açıklık getiriyor. Malum, konu çift taraflı. Söz konusu Pazar, ortak bir Pazar. Satın alma kararında son söz sizin. Günümüz koşullarında kayıtsız kalmamanızda fayda var.
Pazarlama karması unsurlarından Tutundurmanın daha detaylı açıklamalarının ve tutundurma faaliyetlerinin nasıl yönetileceğni konusunda bilgi veren akademik bir kaynak. Yavuz Odabaşı nın yazmış olması alınması için zaten yeterli bir sebep 🙂
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Yazar az sayıda olan Türkiye’deki pazarlama duayenlerinden biridir, kitabın anlatımı güzel, temel kavramları güzel açıklıyor, tavsiye ederim.
Hocamızın tavsiyesi değerli kitap.
Pazarlama karması unsurlarından Tutundurmanın daha detaylı açıklamalarının ve tutundurma faaliyetlerinin nasıl yönetileceğni konusunda bilgi veren akademik bir kaynak. Yavuz Odabaşı nın yazmış olması alınması için zaten yeterli bir sebep 🙂
Yani.lisans pazarlama iletişimi dersi için faydalandim. Amacına ulaştı mi. Evet.
alanı için iyi bir teknik bilgi kitabı