Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
30 Günde Gerilla Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: Al Lautenslager Yayınevi: Mediacat Kitapları

30 Günde Gerilla Pazarlama

  • çevirmen: Dinç Tayanç
  • Yayın Tarihi: 01.01.2008
  • ISBN: 9789944383158
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 341
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 19.5 x 24.5 cm
Tanıtım Bülteni
·Etkisi kanıtlanmış tüm taktikler 30 günlük bir planda
·Maksimum kar ve müşteri memnuniyeti
·İşinizi bir sonraki adıma taşıyacak bir hareket planı
Organizasyonunuzu en kısa zamanda daha pazarlanabilir hale getirmek ve onu kullanıcı dostu yapmak mı istiyorsunuz? İşte bu kitabı okuyarak ve içindeki kavramları günlük hayata uygulayarak başlayın. Bu size hız kazandıracak ve en etkili yolu seçmenizde rehberlik edecek. Üstelik tüm bunlar sadece 30 günde olacak.
Dr. Stephen Covey / Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı, 8. Alışkanlık kitaplarının yazarı
Bu kitapla seçeceğiniz 30 gün, bu seneki en karlı faaliyetiniz olabilir.
Jack Canfield, Tavuk Suyuna Çorba’nın yazarı
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
30 Günde Gerilla Pazarlama PDF 14.15 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama EPUB 15.82 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama MOBI 12.49 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama ODF 13.32 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama DJVU 16.65 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama RAR 10.82 MB İndir
30 Günde Gerilla Pazarlama ZIP 9.99 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Kesinlikle mükemmel bir kitap. Bu kitabı anlayarak okur ve uygularsanız önemi bir fayda sağlarsınız Sonuç odaklı pazarlama için bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.


saha satışında gerilla taktiklerini yalın bir dille anlatan bu kitabı satşta başarı bekleyen tüm firma çalışanlarına tavsiye ediyorum..


Levinson’un ünlü Gerilla Pazarlama serisinden Türkçe’ye çevrilen ilk kitap. Küçük işletmeler için, genel olarak, uygulanabilinir bir pazarlama planı oluşturulmasının yolunu sunuyor. Vermis olduğu uygulamaya çağıran bilgileri ve sizi işiniz hakkinda düşündüren sorulariyla, bir iş kurmanın başlangıcındaki ve pazarlamasını gozden geçirmek isteyen girişimciler için ilham verici, eyleme çağıran bir kitap olduğunu düşünüyorum. Umarım seriden başka kitaplar da Türkçe’ye çevrilir.


Kucuk buyuk sirket farketmeden, pazarlama ve satis bakis acinizi degistirmenizin ve bunu yapabilmek icin cok fazla sayida yol oldugunun farkina vardiran bir kitaptir. Buyuk isletmeler hantal olduklari icin KOBIlerde cok daha hizli kararlastirilip uygulanabilir. Levinson bu konunun ustadi olarak biliniyor. Guerilla Marketing Weapons adinda kucuk ancak etkili bir kitabini da okudum. Isini dert eden bir KOBInin kesinlikle yerinde durmamasi lazim dedirtiyor bu kitaplar. Oneririm.


Pazarlamanın belki de en farklı ama getirisi aynı derecede iyi olabilen türü gerilla pazarlama hakkında kısa ama net yazılmış bir kitap. Küçük işletmelerin nasıl bir yol izlemeleri gerektiğini gayet iyi anlatmış.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*