Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Ağızdan Ağıza Pazarlama  Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde

Kategori: Ekonomi Yazar: Yusuf Karaca Yayınevi: Beta Basım Yayım

Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde

    Tanıtım Bülteni
    Pazarlama alanında her gün bir çok yeniliklerle karşılaşıyoruz. Bu yüzden bazen kafa karışıklığı yaşanıyor. En iyi tanıtım yöntemi nedir, hangisi hedef pazarımız için daha etkili olabilir gibi sorulara işletmeciler her gün cevap arıyorlar. Oysa pazarlama tarihi kadar eski ve tüm zamanların en etkili yöntemi olan ağızdan ağza pazarlama herkesin bildiği ama gereken önemi vermediği etkili bir araç olarak önümüzde durmaktadır. Pahalı reklam ve tanıtım harcamalarına karşın her türden mal ve hizmet için en etkili pazarlama aracı olan ağızdan ağza iletişim özellikle internetin yaygın kullanımı ile tekrar gündeme gelmiştir. Bu çalışmanın ortaya çıkış mantığı her zaman önümüzde geçerli bir seçenek olarak duran ağızdan ağza pazarlamaya daha fazla dikkat çekmektir. Kitabın birinci bölümünde genel olarak ağızdan ağza iletişim olgusu iletişim teorisi bilgisi içerisinde tanımlanmaktadır. Özellikle ağızdan ağza iletişimin yayılmasını ve etkili olmasını sağlayan unsurlara yer verilmektedir. Ayrıca tüketici satın alma davranışları ile ilişkisi açıklanmaktadır. İkinci bölümde ise satın alma karar sürecinin sonucunda oluşan memnuniyet ve sadakat gibi kavramlarla ağızdan ağza iletişim ilişkisi ele alınmaktadır. Memnuniyetsizlik ve buna bağlı oluşan şikayet davranışı ise üçüncü bölüm olarak ele alınmaktadır. Yine bu bölümde ağızdan ağza iletişimin tüketici memnuniyetsizliği ve şikayette bulunma davranışı ile ilişkisi ele alınmaktadır. Dördüncü bölüm yeni bir ürünün pazarlanması sürecinde ağızdan ağza iletişimin etkisi üzerinde durmaktadır. Ürünlerin pazarlara giriş aşamasında ürüne karşı geliştirilen tüketici tepkisi davranış özellikleri ile ağızdan ağza iletişim ilişkisi ele alınmaktadır. Beşinci bölümde ise ağızdan ağza iletişimin internet ortamındaki şekli olan viral pazarlama konusu işlenmektedir. Yeni ve etkili bir pazarlama ortamı olan sanal ortamda bilginin yayılma şekli ele alınmaktadır. Son bölümde ise tüketicilerin satın alma karar süreçlerine ve aldıkları çeşitli ürünler ve hizmetlere ağızdan ağza iletişimin etkisini belirlemek amacıyla yapılan bir araştırmaya yer verilmiştir. Araştırma 1219 kişi ile yapılan anket verilerinden oluşmaktadır.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    KitapyurduAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    D&RAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    IdefixAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    BKM KitapAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    HepsiburadaAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    Nadir KitapAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    N11Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    Amazon TürkiyeAğızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindePDF6.23 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeEPUB6.96 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeMOBI5.49 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeODF5.86 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeDJVU7.32 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeRAR4.76 MB İndir
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindeZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Ağızdan Ağıza Pazarlama Tüketici Satın Alma Karar SürecindePDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *