Anlamaya Dayalı Tasarım (Ubd) Uygulamaları 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi
Tanıtım Bülteni
...Öğretim sürecinde iki temel yanlış inanış, anlamayı sağlamada önemli engeller olarak karşımıza çıkmaktadır. Bunlardan biri, merkezi sınavlardaki başarının etkili öğretimin göstergesi olarak görülmesi ve bu sebeple, merkezi sınavlardaki başarıyı sağlamanın öğretimde amaç edinilmesidir. Bir diğer yanlış inanış, öğretimin amacının içeriğin kazandırılması olduğudur. Bu durum, öğretmenlerin içeriği aktarmayı hedef edinmelerine, müfredatı yetiştirme gayreti içerisinde bulunmalarına ve içerik bilgisini ölçmelerine neden olmaktadır. Halbuki öğrencinin kalıcı öğrenmesi, anlaması ile mümkündür ve anlama bilmekten öte çok boyutlu bir kavramdır. Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD), anlamanın tüm boyutlarını içerisinde barındırarak, öğrencilerin 21.yy becerilerini geliştirmeyi hedefleyerek bireysel farklılıklarını destekleyerek performanslarını ortaya çıkarmayı ön plana alarak ve öğrencilere bilgiyi gerçek yaşama transfer etme imkanı sunarak anlamlı öğrenmeyi sağlamaktadır.
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)