Hedefini aşan her reklam bir "Beyin Yıkama"dır. Ticari sahada değil de ideolojik sahada yapılan reklam ve propaganda ise, "Beyin Yıkama" türünün en can alıcısıdır. Zira ideolojik beyin yıkamanın bedeli ticari reklamlardaki yanılmadan farklıdır. Bu durumda kayıp birkaç lira değil, insan haysiyeti vatan vs. dir. Bu kitap "Beyin Yıkama" metodlarını hakkıyla anlattığı için 6. Baskıya ulaşmış bulunmaktadır.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
çok çok eski bu eseri kitapyurdunda halen bulabilmek , güzel.
Oldukça önemli bir kitap, her yerde bulunmuyor. Kitap yurdunda ancak buldum.
Kitap soğuk savaş yıllarında yazıldığı için bazı konular eski gelebilir.Fakat konu açısından doyurucu.
MEDYA VE MEDYANIN İNSAN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ SADECE BU KADAR
kitap eski olduğundan, içinde bahsedilen teknikler biraz eski kalmış.