Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kategori: Akademik Yazar: Dr. Öğr. Üyesi Samet Aydın Yayınevi: Kriter Basım Yayın Dağıtım

Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Bilgi Çağı’nın gelişiyle dijital dönüşüm her sektörde yoğun olarak yaşanmaya başladı. Birçok firma müşterilerini artık işlemlerin merkezine ve temel bilgi mekanizmalarının içine alıyor. Dijital ortamda neredeyse her şeyin kayıt altına alındığı bir ortamda firma başarısındaki ana faktör müşteri olacaktır. Ürün ve hizmetlerin Müşteri İlişkilerini doğru bir şekilde yönetecek yaklaşımla piyasaya sunulmasına ve müşteri beklentilerini karşılayacak şekilde çözümlere ihtiyaç bulunmaktadır. Günümüzde çoğu Müşteri İlişkileri Yönetimi yapıları müşteri verilerinin analitik hale dönüşmesini sağlasa da esas olarak firmaların yönetsel tabanına yerleşmemiştir. Bu yüzden firmanın yönetim tabakasında da Müşteri İlişkileri mantığının oluşması gerekmektedir.Bu bağlamda elinizdeki bu kitap 90’lı yılların sonlarında öne sürülen “Müşteri İlişkileri Yönetimi” kavramını dijital dönüşüm ile birlikte geliştirip güncelleyerek, 2020 yılında yeniden ele almaktadır. 16 farklı yazarın zengin bir içerikle Bilgi Çağı’na uygun yeni uygulama ve yaklaşımları değerlendirdiği bir başucu kitabıdır.Üstelik Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi belki bir hap olmasa da kişi ve kurumlara yön verici özelliktedir. Konu “müşteri” olduğundan iş dünyasındaki profesyonellerin, kamu çalışanları ve idarecilerin, araştırmacıların ve bilinçli olan ya da olmaya çalışan müşterilerin ilgisini çekeceğini umuyoruz. Yazarlar:Aşkın Keskin KAPLAN; Deniz ALTUN; Ebru Beyza BAYARÇELİK; Eda TELLİ; Ender ŞAHİNASLAN; Fehim DÜZGÜN; Fulya TAŞEL; Gonca TELLİ;  Hande Begüm BUMİN DOYDUK; Halil Halefşan SÜMEN, Mustafa ŞEHİRLİ; Mürşide ÖZGELDİ; Neylan ZÜMRÜT; Önder ŞAHİNASLAN; Samet AYDIN; Vildan ATEŞ
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
D&R Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Idefix Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
N11 Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Bilgi Çağı’nda Müşteri İlişkileri Yönetimi PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*