Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Brandwashed

Kategori: Ekonomi Yazar: Martin Lindstrom Yayınevi: Optimist Yayınları

Brandwashed

Tanıtım Bülteni
Pazarlama ve reklamcılık sektörünün karanlık dünyasına çok çarpıcı bir bakış.Çocuğunuzun sizden istediği markalı bir oyuncağı ya da çikolatayı aldıysanız, bir kitaba sırf çok satan kitaplar listesinde diye para verdiyseniz, en yeni gençlik modası sizi de esir aldıysa, yatakta iPhone’nunuzu eşinizle aranıza koyuyorsanız, Facebook’ta bir şeyleri beğendiyseniz, bir mağaza kartı için form doldurduysanız veya çantanıza küçük bir şişe antibakteriyel jel attıysanız, markalar sizin de beyninizi yıkamış demektir.Pazarlamanın dahi çocuğu Martin Lindstrom, yirmi yıldan uzun süredir marka savaşlarının en ön cephesinde savaşan bir nefer olduğu için bu gerçeği en iyi bilen kişi. Ve şimdi projektörü kendi sektörüne çevirerek reklamcı ve pazarlamacıların, gerçeğin üzerini örtmek, zihnimizi manipüle etmek ve bizi para harcamaya ikna etmek için kullandıkları psikolojik taktik ve numaraları bir bir ifşa ediyor.Dünyanın en büyük ve en kârlı şirketlerinin yönetim kurulu odaları ve kuytu köşelerinde gördüklerini, kitap için yaptığı araştırmaların sonuçlarıyla birleştiren Lindstrom, pazarlama dünyasının en büyük sırlarından bazılarını okurla paylaşıyor:Reklamcılar ve pazarlamacılar, çocuklara, daha anne karnındayken ürün pazarlamaya nasıl başlıyor?Çok satan bir dudak nemlendirici gibi bazı kozmetik mamullerin üreticileri, bağımlılık yapıcı maddeleri ürünlerine eklemek için formüllerini nasıl değiştiriyor?Yeni beyin taraması odaklı araştırmalara göre heteroseksüel erkekler, reklamlarda yarı çıplak erkek fotoğrafları gördüklerinde neyi düşünüyor? (İpucu: Düşündükleri şey, kız arkadaşları değil.)Şirketler, özel hayatımızın en mahrem ayrıntılarını ele geçirmek için dijital verilerimizi nasıl didik didik ediyor ve bu bilgileri kullanarak psikolojik profillerimize uygun şekilde ilan ve teklifleri nasıl tasarlıyor?Milyonlarca dolara mal olan ve üç ay süren bir sosyal deneyin sonuçlarına göre, çevremizdeki en güçlü iknacılar kim?
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Brandwashed PDF 6.23 MB İndir
Brandwashed EPUB 6.96 MB İndir
Brandwashed MOBI 5.49 MB İndir
Brandwashed ODF 5.86 MB İndir
Brandwashed DJVU 7.32 MB İndir
Brandwashed RAR 4.76 MB İndir
Brandwashed ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Brandwashed PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


çok çok güzel bir kitap reklam ve reklamcılığı çok iyi anlatıyor tavsiye ederim


çok çok güzel, her gün gördüğümüz pazarlama, satış ve reklamların üzerimizde ne kadar etkili oldugunu çok güzel anlatıyor.


Buyology’den sonra yine aynı paralelde giden harika bir kitap daha. Şiddetle tavsiye ederim.


Mükemmel bir kitap herkes okumalı kesinlikle… is dünyasından örneklerle dolu çok çalışılmış bir eser


Kitap çok akıcı ve sürükleyici. Özellikle dijital dünyanın bizi nasıl sarıp sarmaladığı ve tüm hayatımızın en mahrem anlarına kadar nasıl izlendiğimizi anlatan kısım çok etkileyiciydi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*