Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Bütünleşik Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Gonca Telli Yamamoto Yayınevi: Mediacat Kitapları

Bütünleşik Pazarlama

  • Yayın Tarihi: 12.05.2003
  • ISBN: 9789758378906
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 161
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 2. Hm. Kağıt
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
İşletme anlayışına yeni bir boyut kazandıran Bütünleşik Pazarlama, günümüzde pazarlamanın varmak istediği ileri noktalardan biridir. Bu noktaya ulaşmak isteyen işletmelerin, öncelikle yaşamlarını sürdürmeleri ve bu yeni pazarlama anlayışının yarattığı koşullar içerisinde gelişimlerini sağlayabilmeleri için pazarlama stratejilerini ciddi olarak gözden geçirmeleri gerekiyor.Bütünleşik Pazarlama anlayışı, salt işletmenin müşteriyle kurduğu ilişkilerle sınırlı olmayıp, yanı sıra işletmenin yakın çevresinde yer alan bayi, tedarikçi, kurum çalışanları ve hissedarlar gibi kişi ve kurumları da işletmeye yapacakları katkılar açısından ele alan bir anlayıştır. Dolayısıyla farklı bir stratejik yaklaşımdır.Bütünleşik Pazarlama stratejileri konusunda iş yaşamına yeni bir yaklaşım sunan bir kitapta, bütünleşik pazarlamaya ilişkin her şeyin titizlikle ele alınıp irdelendiğini göreceksiniz.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Bütünleşik Pazarlama PDF 6.68 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama EPUB 7.47 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama MOBI 5.90 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama ODF 6.29 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama DJVU 7.86 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama RAR 5.11 MB İndir
Bütünleşik Pazarlama ZIP 4.72 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Bütünleşik Pazarlama PDF 6.68 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*