Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş

Kategori: Tarih Yazar: Prof. Dr. Bekir Onur Yayınevi: Imge Kitabevi Yayınları

Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş

    Tanıtım Bülteni
    Günümüzün değişen dünyasında müzecilik ve müzeler de değişmektedir. Müze biliminde en önemli değişim koleksiyonun önemini yitirmesi ziyaretçinin öne çıkmasıdır. Bu bağlamda müzelerde ziyaretçi araştırmaları yapılması kaçınılmaz olmuştur. Müzecilik uygulamalarında en önemli yenilik bütün dünyada çocuk müzelerinin yaygınlaşmasıdır. Müzelerde eğitim yerini gitgide öğrenmeye bırakmaktadır artık müze eğitiminden değil müzede öğrenmeden söz edilmektedir. Çocukların ailelerin yaşlıların müzede neler yaşadığını neler öğrendiğini nasıl öğrendiğini araştırmak ve bulguları uygulamalarda kullanmak söz konusudur. Önemli bir konu da müzelerin toplum hizmetleridir. Müzelerin toplumun yalnız eğitsel ve kültürel değil ekonomik kalkınmasına da katkıda bulunabileceği yaygın olarak kabul edilmektedir.Prof. Dr. Bekir Onurun bu kitabı hem çağdaş müzecilikteki gelişmeleri hem de müzelerdeki eğitim öğrenme ve çocuk gelişimi etkinliklerini incelemektedir. Kitabın en önemli özelliği ele aldığı bütün konuların kuramsal temellerini de incelemesi araştırma ve uygulama projelerini gözden geçirmesidir. Dolayısıyla bu eser hem müzeciler hem müze eğitimcileri hem de çocuk gelişimcileri için temel bir başvuru kitabı niteliğindedir
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    KitapyurduÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    D&RÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    IdefixÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    BKM KitapÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    HepsiburadaÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    Nadir KitapÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    N11Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    Amazon TürkiyeÇağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine Giriş Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişPDF6.23 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişEPUB6.96 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişMOBI5.49 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişODF5.86 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişDJVU7.32 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişRAR4.76 MB İndir
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Çağdaş Müze Eğitim ve Gelişim Müze Psikolojisine GirişPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)


    en uygun fiyatli burda buldum bu kitabi


    Çocuklara müze eğitimi vermenin değil de müzede gezerek, görerek, bilgilendirmenin gerekli ve faydalı olduğunu belirten bir eser. Okul öncesi eğitim vereceklere önerilir.


    Bekir Onur, Türkiye’de müze ve müze eğitimi hususunda çok kıymetli eserler vermiş bir akademisyendir. Bu kitabı da çağdaş bir müzede bilhassa çocukların eğitimine nasıl yön verilmeli önerilerle, yurtdışı müzelerinden örneklerle dolu. Müzebilimle ilgilenen herkesin kitaplığında bulunmalı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *