Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı  Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler

Kategori: Ekonomi Yazar: Roberto Murat Özdemir Yayınevi: Ceres Yayınları

Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler

Tanıtım Bülteni
Çağrı merkezi  strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı olduğundan, verimli yönetilmesi adına yapılması gereken konuların kapsamlı olarak bilinmesi gerekir. Çağrı merkezinde görev alan çağrı merkezi profesyonelleri için hazırlanan bu kitap, bir çağrı merkezinde dikkat edilmesi gereken iş ve konuları maddeler halinde size sunmaktadır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Kitapyurdu Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
D&R Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Idefix Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
BKM Kitap Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Hepsiburada Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Nadir Kitap Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
N11 Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Amazon Türkiye Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler PDF 6.23 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler EPUB 6.96 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler MOBI 5.49 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler ODF 5.86 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler DJVU 7.32 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler RAR 4.76 MB İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


daha teknik konulara yer verilebilirdi ama yinede fena değil

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*