Yağmur yağsa, sağanak olsun isterimDere köpük köpük aksın, toprakNefes alıp göğe baksınRüzgâr çıksa, ağaçlar ıslıklansın isterimKanatları ışıklanıp, kırlangıçlarSürüsüne sürü katsınYola çıksam, dağlar taşlar sese gelsin isterimSürüp gitsin beni yamaçların şarkısı, ömrümBir ucundan bir ucuna yeryüzü tütsünAşka düşsem, bağrım orman dilim ırmak olsun isterimDallar dalgalarla buluşsun, rüzgârında Yârim uyusunYüksekteysem uçmak isterimKanatlanıp boşluğunda uçurumun, ruhumDerinliği ölümüne tatsınAlçaktaysam çıkmak isterimDişlenip tırnaklanıp, ufkumDorukların ayazına ulansınTaşta bile taşmak isterimAşmak durgunluğu, nefesim Köklenip çiçek açsınÇıkmak İçin Bu Karanlıktan, şiirimizin taşkın sesi Nihat Behram’ın 2008-2009 dönemi şiirlerini içeriyor.


Kitap Yorumları - (4 Yorum)
Nihat Behram ilk defa okuyacaktım. acaba pişman olur muyum dedim lakin okumalara doyamadım desem yeridir…
Nihat behramın kendi sesinden dinlediğimiz şiirleri gibi olan şiir sayısı çok fazla değil kitapta.. Kitaba adını veren şiiri beğendim..Bunun dışında genel olarak şiirlerinde acı ve hüzünün yoğun olmasını olumlu bulmuyorum..kitabın tümünde “Meraklı şiir ” ve “Bakışlı şiir” adlı şiirlerini beğendim.. Şiirde umudun hiç eksik olmaması gerektiğini düşünüyorum..
nihat behram gene insan duygularını zirveye taşımış şiir ile ilginenen ya da kıyısından köşesinden uğraşan kişilerin okuyup yorumlaması gereken bir kitap.
Nihat Behram’ın hiç dinmeyen ve azalmayan soluğuyla dünyaya kattığı şiirlerden… Yine barış ve kardeşlikle dolu kavga şiirleri, yine soluksuz…