ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak
Yayın Tarihi: 11.09.2006
ISBN: 9789753224420
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 128
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Kuzey Amerika'daki çağrı merkezi sayısı 20.000 civarındadır. 4-5 kişilik küçük çağrı merkezlerini de katarsanız 200.000 sayısını geçecektir...The Call Center Handbook, Fourth Edition-Keith DawsonMüşteri temsilciliği bütün dünyada bu kadar yaygın ve gerçek bir iş kolu olarak algılanırken, Türkiye'de çağrı merkezlerinde çalışanlar neler hissediyorlar, işlerine karşı nasıl bir bakış açıları var? Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olmanın kendilerine katacağı değerlerin farkındalar mı?Yaklaşık yedi yıl ülkemizin en büyük çağrı merkezlerinden birinin her kademesinde çalıştıktan sonra son iki yıldır çağrı merkezlerin eğitim veren bir eğitim ve performans geliştirme danışmanının kaleminden...
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
çağrı merkezi üzerine yazılmasını beklerdim akat kitapda daha çok müşteri temsilcisi hallerini ve davranışlarıı anlatmış çok beğenmedim