Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak

Kategori: Ekonomi Yazar: Akın Başal Yayınevi: Sistem Yayıncılık

ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak

  • Yayın Tarihi: 11.09.2006
  • ISBN: 9789753224420
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 128
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Kuzey Amerika'daki çağrı merkezi sayısı 20.000 civarındadır. 4-5 kişilik küçük çağrı merkezlerini de katarsanız 200.000 sayısını geçecektir...The Call Center Handbook, Fourth Edition-Keith DawsonMüşteri temsilciliği bütün dünyada bu kadar yaygın ve gerçek bir iş kolu olarak algılanırken, Türkiye'de çağrı merkezlerinde çalışanlar neler hissediyorlar, işlerine karşı nasıl bir bakış açıları var? Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olmanın kendilerine katacağı değerlerin farkındalar mı?Yaklaşık yedi yıl ülkemizin en büyük çağrı merkezlerinden birinin her kademesinde çalıştıktan sonra son iki yıldır çağrı merkezlerin eğitim veren bir eğitim ve performans geliştirme danışmanının kaleminden...
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Kitapyurdu ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
D&R ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Idefix ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
BKM Kitap ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Hepsiburada ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Nadir Kitap ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
N11 ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Amazon Türkiye ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak PDF 5.31 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak EPUB 5.94 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak MOBI 4.69 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak ODF 5.00 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak DJVU 6.25 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak RAR 4.06 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak ZIP 3.75 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


çağrı merkezi üzerine yazılmasını beklerdim akat kitapda daha çok müşteri temsilcisi hallerini ve davranışlarıı anlatmış çok beğenmedim

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*