Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak

Kategori: Ekonomi Yazar: Akın Başal Yayınevi: Sistem Yayıncılık

ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak

  • Yayın Tarihi: 11.09.2006
  • ISBN: 9789753224420
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 128
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Kuzey Amerika'daki çağrı merkezi sayısı 20.000 civarındadır. 4-5 kişilik küçük çağrı merkezlerini de katarsanız 200.000 sayısını geçecektir...The Call Center Handbook, Fourth Edition-Keith DawsonMüşteri temsilciliği bütün dünyada bu kadar yaygın ve gerçek bir iş kolu olarak algılanırken, Türkiye'de çağrı merkezlerinde çalışanlar neler hissediyorlar, işlerine karşı nasıl bir bakış açıları var? Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olmanın kendilerine katacağı değerlerin farkındalar mı?Yaklaşık yedi yıl ülkemizin en büyük çağrı merkezlerinden birinin her kademesinde çalıştıktan sonra son iki yıldır çağrı merkezlerin eğitim veren bir eğitim ve performans geliştirme danışmanının kaleminden...
SatıcıKitap AdıBağlantı
TrendyolÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
KitapyurduÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
D&RÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
IdefixÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
BKM KitapÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
HepsiburadaÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Nadir KitapÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
N11ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Amazon TürkiyeÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi Olmak Satın Al
Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakPDF5.31 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakEPUB5.94 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakMOBI4.69 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakODF5.00 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakDJVU6.25 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakRAR4.06 MB İndir
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakZIP3.75 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
ÇM’de MT Olmak / Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsilcisi OlmakPDF5.31 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


çağrı merkezi üzerine yazılmasını beklerdim akat kitapda daha çok müşteri temsilcisi hallerini ve davranışlarıı anlatmış çok beğenmedim

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*