Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
CRM Yolculuğu

Kategori: Ekonomi Yazar: Oğuz C. Gel Yayınevi: Sistem Yayıncılık

CRM Yolculuğu

  • Yayın Tarihi: 01.03.2007
  • ISBN: 9789753222464
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 206
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Oğuz C. Gel tarafından hazırlanan bu çalışma, geniş içeriği ile, CRM dünyasına adım atmak isteyenlere geniş perspektifler kazandıracak bir kitap. Son yılların en çok konuşulan yönetim stratejisi haline gelen CRM, içerdiği farklı disiplinler ve çalışma yöntemleri ile "Müşteri"ye bakış açılarının yeniden ele alınmasına sebep olurken, iş hedeflerinin ve karlılık anlayışlarının da yeni anlayışlarla düzenlenmesini gerektiriyor. Özellikle üst düzey yöneticilerinin önemli faydalar elde edeceği bu çalışma, tarafsız yaklaşımları ile Türkiye'nin CRM çevresinde bir referans oluşturacak nitelikte. (Gültekin Güldür)
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
CRM Yolculuğu PDF 8.55 MB İndir
CRM Yolculuğu EPUB 9.56 MB İndir
CRM Yolculuğu MOBI 7.54 MB İndir
CRM Yolculuğu ODF 8.05 MB İndir
CRM Yolculuğu DJVU 10.06 MB İndir
CRM Yolculuğu RAR 6.54 MB İndir
CRM Yolculuğu ZIP 6.04 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


türkiye’de CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) üzerine ikinci kitap olan bu çalşmada CRM pratiklerini uygulamak için somut adımlar atmak isteyen şirket hissederlarından bu konuda bilgi edinmek isteyen üniversite öğrencilerine kadar geniş bir kitlenin türkçe kaynak gereksinimine karşılamsına yardımcı olacak bir kitap.


CRM yolculuğu alanında ilk eserlerden biri. Yazar bu çalışmasında CRM’in ne olduğu, nasıl bir gelişim süreci izlediği, yapılan hataları neler olduğu, pazarlamadaki değişimler gibi temel konuları bazen bilimsel bazen de konuşma diliyle açıklamaktadır. Kitabın daha başında bunun bilimsel bir eser olmadığını öne sürmekte zaten pazarlamanın ve buna bağlı olarak CRM in bir bilim konusu olmadığını ifade etmektedir. Yazar ayrıca, özel sektör deneyimi neticesinde çarpıcı örnekler vermekte ve böyle bir işe girişmedeki zorluklara değinmektedir. CRM’in ne olduğunu anlama çabasında bir adım olabilir. Ancak her şeyin dört dörtlük açıklandığını söylemek zor. Yazar keşke bölüm sonundaki sorulara cevap verecek başka bir eserde yazsa…Aslında Gel’in önsözde yazdıkları konuya bakış açısını son derece açık bir şekilde belirtiyor; “konunun ne kadar zor ve karmaşık olduğunu vurgulayarak olmayan CRM teorisi yazanlar ile konunun aslında ne kadar basit olduğunu vurgulayarak satış çabasında olanlar”.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*