Kategori: Ekonomi
Yazar: Peter Doyle
Yayınevi: Mediacat Kitapları
Değer Temelli Pazarlama
- çevirmen: Gülfidan Barış
- Yayın Tarihi: 10.11.2003
- ISBN: 9789756347010
- Dil: TÜRKÇE
- Sayfa Sayısı: 629
- Cilt Tipi: Karton Kapak
- Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
- Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama disiplini, yönetim üzerinde hak ettiği etkiyi yaratamamıştır. Bunun nedeni ise büyük ölçüde, amaçların belirsiz, entelektüel zeminlerin zayıf olmasıdır. Değer Temelli Pazarlama, pazarlamayı yeniden formüle ediyor, daha isabetli hale getirip sağlam bir entelektüel zemine oturtuyor. Günümüz lider şirketlerinin tamamında, yönetimin temel amacı, hissedarlara verilecek kazancı ençoklaştırmaktır. Kitap, pazarlamanın rolünü, "hissedar değeri yaratılması görevine katkıda bulunmak" olarak yeniden tanımlıyor. Hissedar değeri yaratımının markalar, fiyatlama, iletişim, dağıtım ve Internet üzerindeki pazarlama planlaması ve satış kararlarını nasıl etkilediğini inceliyor.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
master programında sevdiğim hocalarımdan birinin türkçeye uyarlamış olduğu ve okurken asla sıkılmadığım bir eser. pazarlama adına bir şeyler öğrenmek isteyen herkese kesinlikle tavsiye ediyorum.
Üniversitede Pazarlama hocamın Türkçe’ye çevirdiği ve bize ders kitabı olarak okuttuğu kitap. Oldukça başarılı, okurken bir çok şey öğreniyor ve sıkılmıyorsunuz. Pazarlamaya dair okuduğum en iyi kitaplardan biri.
Satışın altın sırları, 5 adımda pazarlama, Pazarlama Hedesi… gibi spekülatif bir amacı olmayan yarı akademik, besleyici bir kitaptır. Özellikle değer temelli pazarlama dediğimizde aklımıza gelen “marka” kavramının gerçekten kafanızda şekillenecek bir biçimde ve fantastik kurgu tadında değilde akademik bir uslüpla yazılmış olması çok büyük avantajlarındandır. Ayrıca okuması kolaydır.