Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler

Kategori: Ekonomi Yazar: Harry Beckwith Yayınevi: Optimist Yayınları

Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler

Tanıtım Bülteni
Düşünmeden, gezegenimizin en büyüleyici konusu hakkında bir hikâye: bizim hakkımızda. Kâinattaki en karmaşık gücü, zihinlerimizi daha iyi anlamaya soyunan bu kitapta, seçimlerimize yön veren kuvvetler hakkında söylenmesi gereken pek çok şey bir araya geliyor.Bu kitabın kalbinde, hâlâ çocuk olmaya can atan, sonsuza kadar genç kalacağını hissettiren giysiler içinde, kendilerine çocukluklarının renklerini anımsatan pahalı oyuncaklar satın alan çocuklar yatıyor.Mesaj çeken, konuşan ve tweet atan; internete göz atan, kutsal bir ayinmiş gibi e-postalarını kontrol eden, kim aramış diye bakan çocuklar…“Modern çağın uğultusunda sesinizi nasıl duyurabilirsiniz?” sorusuna cevap arayan akıllı pazarlamacılar, işte bu çocukların, yani bizlerin zihnindeki karmaşanın bir mantığı olduğunu öğrenmeye başlıyorlar.Kitapları dünyanın dört bir yanındaki işletme fakültelerinde okutulan ve yirmi dört dile çevrilen Haryy Beckwith, düşündüren, meraklandıran ve gülümseten hikâyelerle, dürüst ve özgün dikkat çekme stratejilerini ortaya koyuyor.Farklı hipotezler ve makul mekanizmalar keşfetmek için doğru yerdesiniz.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Kitapyurdu Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
D&R Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Idefix Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
BKM Kitap Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Hepsiburada Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Nadir Kitap Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
N11 Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Amazon Türkiye Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler PDF 6.23 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler EPUB 6.96 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler MOBI 5.49 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler ODF 5.86 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler DJVU 7.32 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler RAR 4.76 MB İndir
Düşünmeden / Satın Aldıklarımızın Ardındaki Şaşırtıcı Kuvvetler ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Farklı bilgileri barındıran kitap


Yılların tecrübesi ve çok etkileyici bir gözlem ve muhakeme yeteneği ile gerçekten özenli bir şekilde yazılmış bir kitap. Amerikan halkının neye nasıl tepki verdiğine dair sayısız örneklere ve gözlemlere de yer veriyor.


Sıkıcı olmayan bir yazım biçimiyle pazarlama teknikleri anlatılmış.


Her ne kadar reklamcılık ve ürün tanıtımı hakkında yazılmış bir kitap gibi olsa da içeriği açısından günlük hayatta da kullanabileceğiniz bilgiler sunan bir kitap. Özellikle insanların irrasyonel seçimi hakkında olan bölümü çok beğenerek okudum. Nedeni ise muadilleri gibi sadece sözel bilgilerle yazılmamış olması. Bu kitabın en büyük artısı sözel bilgilerin yanında istatistiki verileri çok çarpıcı bir şekilde okuruna sunmuş olmasıdır. Tek eksik yönü ise yazarın, birbirine çok benzeyen konuları farklıymış gibi ele alıp kitabı gereğinden fazla uzatmış olması. Bunun dışında ilginç bir kitap diyebilirim.


Bizimle ve bizi, üzerinde pek de düşünmeden seçtiğimiz şeyleri seçmeye yönelten şeylerle ilgilidir.Seçimlerimizi etkileyen güçleri pek çok yerde bulabilirsiniz.Bu kitap, bu yerler arasında içinde düzinelerce şaşırtıcı hikayeyle karşılaştığımız üç tanesine göz atıyor-çocukluğumuz, kültürümüz ve gözlerimiz.Kobe Bryant örneğine bakacak olursak en kısa açıklamayla bir oyunda son atışı hangi oyuncunun yapmasını istersiniz sorusuna NBA oyuncularının % 76 sı kobe oy kullanmıştır.Tabiki Kobe çok iyi oyuncudur fakat bu son atış için yapılan istatistiklere göre kötü oyuncudur.Oyucuların düşüncesizce yaptıkları bu seçimi anlamak için, Kobe Brynt ı tarif eden cümleye bakın : Dünya şampiyonu Los Angeles Lakers in yakışıklı ve kıdemli All Star şutör gardı Kobe Bryant yıllardan beri tv de diğer takımlardan çok daha fazla gözüken takımın en iyi oyuncularından olması Bu nedenle Kobe, profesyonel basketbolun en sık görülen yüzüne sahiptir;tanıdıktır.Ve bu kitapta gördüğümüz gibi biz insanlar tanıdık görünen şeyleri seçmeye garip bir biçimde yatkınız.Bugün işlerinin gelişmesini isteyen bir pazarlamacı ‘Bunu nasıl oyunbaz bir hale getirebilirim’ diye soruyor.Biz toplum olarak hikayelere bayılırız.Filmlerimiz, şarkılarımız, aKşam haberlerimiz, tüm zamanların en sevdiğimiz tv programı – hepsi birer hikayedir.En iyi pazarlamacılar kendi hikayelerini bulur. Birşeylerin bir parçası olmak isteriz(facebook).Bize aşina gelen şeylere bayılırız.Aşina olanı tercih etmemiz markaların, bu yüzyıla egemen olacakları anlamına gelir.Güzelliği severiz ve bize sade olan bir şeyden daha güzel görünen başka hiç birşey olamaz.Ama bütün bunlar arasında şöhret ilk sırada.Şöhret bizi sadece bazı şeyleri tercih etmek için baştan çıkarmaz; deneyimlerimizide değiştirir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*