Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Farklılaş Ya da Öl  Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları

Kategori: Ekonomi Yazar: Jack Trout Yayınevi: Mediacat Kitapları

Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları

    Tanıtım Bülteni
    Şirketinizi ve markanızı farklılaştıramazsanız ölümüne rekabet yaşanan sektörünüzde hayatta kalamazsınız. Peki hayatta kalmak ve pazar payı kapmak için neler yapmalısınız?Farklılaş Ya Da Öl ilk olarak 2001’de yayımlandı ve ilk baskısından itibaren pazarlamacıların kutsal kitabı haline geldi. MediaCat Kitapları’nın yayımladığı bu edisyon ise tamamen güncelleştirilmiş yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.İki deneyimli yazar, iş dünyasındaki büyük değişimi, ürün kategorilerindeki zenginleşmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasını yorumluyor ve markanızın nasıl bir yol izlemesi gerektiğini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyılın seçenek patlaması ve artan rekabet karşısında hangi unsurları farklılaşmak için kullanmalısınız? Bu soru, Trout ve Rivkin’in farklılaşma manifestosunun temelini oluşturuyor.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    KitapyurduFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    D&RFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    IdefixFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    BKM KitapFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    HepsiburadaFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    Nadir KitapFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    N11Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    Amazon TürkiyeFarklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıPDF6.23 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıEPUB6.96 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıMOBI5.49 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıODF5.86 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıDJVU7.32 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıRAR4.76 MB İndir
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın SırlarıPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (5 Yorum)


    Sınırlarınızı bu kitabı okuduktan sonra aşacağınıza inanıyorum.


    adam farklılaş ya da öl derken bunu hissederek diyor, trout neden farlklılaşmak gerektiğini çok iyi anlatıyor.


    Pazarlama bilimine ilişkin Avrupa Ekolüne aşina olduğumuz için bize oldukça farklı gelse de Anglo-Sakson yaklaşımı ve Amerika’daki pratiği anlamak için önemli kitaplardan bir tanesi. Yazarların Al Ries ile birlikte kaleme aldığı Pazarlama Savaşları adlı kitapla birlikte “Klasik” olarak da nitelendirilebilecek pazarlama yaklaşımlarıyla karşılaştırmalı okursanız oldukça faydalı olabilir.


    Farklılaşmaya teorik ve pratik olarak anlatıyor. Akıcı ancak benzer bir çok kitaptan farklılaşan bir yönünü göremedim… Bu iddialı isimle daha fazla beklentim oluştuğu için olabilir. Alanla ilgileniyorsanız okunabilir, ancak bence öncelikli değil..


    Daha önce de bu kitapı edinmiştim. Kitapı şiddetle tavsiye ediyorum.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *