Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Görsel Çekiç

Kategori: Ekonomi Yazar: Laura Ries Yayınevi: Mediacat Kitapları

Görsel Çekiç

Tanıtım Bülteni
Marka Yaratmanın 22 Kuralı, Yönetim Odasında Savaş ve İnternette Marka Yaratmanın 11 Değişmez Kuralı kitaplarının ortak yazarı, dünyaca ünlü marka stratejisti Laura Ries Görsel Çekiç'te pazarlamaya bambaşka bir açıdan bakıyor.Bugüne kadar pazarlama planlarına sözcükler hâkimdi, oysaki Marlboro “kovboy”u ve Coca-Cola “şişesi” örneklerinde olduğu gibi, görsel imgelerin büyük bir cazibesi ve duygusal gücü vardır. İnsanlarla markanız arasında duygusal bağ kuran da bu tür imgelerdir. Öte yandan görsel çekiç de tek başına işe yaramaz. Markanızı tüketicinin zihnine işlemek için görsel çekicin yanı sıra sözel çivilere de ihtiyacınız var. Marlboro ve Coca-Cola örneklerinde sözel çiviler sırasıyla “erkeksilik” ve “gerçek tat” konseptleridir.Markanızın sözcüklerle ifade edilen konumu sözel çivi, konumlandırma çivisini tüketicinin zihnine işleyecek alet ise görsel çekiçtir.Markanıza eşsiz bir konum yaratmak için gereken görsel çekiç/sözel çivi ikilisini keşfetmenin ve doğru kullanmanın yollarının anlatıldığı Görsel Çekiç pazarlama planlarınızı kökten değiştirebilir!
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Görsel Çekiç PDF 6.23 MB İndir
Görsel Çekiç EPUB 6.96 MB İndir
Görsel Çekiç MOBI 5.49 MB İndir
Görsel Çekiç ODF 5.86 MB İndir
Görsel Çekiç DJVU 7.32 MB İndir
Görsel Çekiç RAR 4.76 MB İndir
Görsel Çekiç ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*