Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
İletişim Odaklı Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. İzzet Bozkurt Yayınevi: Mediacat Kitapları

İletişim Odaklı Pazarlama

  • Yayın Tarihi: 24.04.2014
  • ISBN: 9789756347164
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 360
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Adını ne koyarsak koyalım fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yaşıyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satın almaya ikna etmek ve nihayet tüketiciden müşteri yaratmak için iletişimi pazarlama faaliyetlerinizin her aşamasına, her noktasına dahil etmeniz gerekiyor. Pazarlamanın 4P ile yetindiği zamanlarda tüketiciden müşteri yaratmak, yani müşteri sadakati kazanmak daha kolaydı. Tüketici üreticiye sadık olmak zorundaydı, çünkü çok fazla seçeneği yoktu. Bu dönemde iletişime yalnızca satış ve tutundurma faaliyetlerinde rol veriliyordu.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
İletişim Odaklı Pazarlama PDF 14.94 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama EPUB 16.70 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama MOBI 13.18 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama ODF 14.06 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama DJVU 17.58 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama RAR 11.43 MB İndir
İletişim Odaklı Pazarlama ZIP 10.55 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


ders kitabı olarak kullandım, bütünleşik pazarlama ile ilgili faydalı bir eser

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*