İyi Fikirler Büyük Kampanyalar Yeni Medya ve Pazarlama Çağında Reklam Yazarlığı
Tanıtım Bülteni
Eskiden akılda kalıcı bir slogan, her mükemmel reklamın temel taşıydı, oysa bugün kampanyalar artık statik değil; interaktif, çok platformlu ve sürekli. Dijital devrim, tüketicileri marka hikâyelerinin etkin katılımcıları haline getirdi. Bunun bir sonucu olarak, reklam sanatı ve bilimi, tek yönlü mesajların geliştirilmesinden, kitlelerin karşılıklı konuşmalara katılımını sağlamaya dönüştü. Geçmişin kuralları -son derece incelenmeye değer olsa da- bugünün metin yazarına rehberlik etmek için yeterli değil.Advertising Age işbirliğinde yayımlanan İyi Fikirler, Büyük Kampanyalar reklamcılık sektörünün değişen yüzünü incelerken, ilgi çekici marka içeriği ve satış getiren deneyimler yaratma sürecinde hem yeni hem de deneyimli metin yazarlarına rehberlik ediyor.Advertising Age Creativity’nin editörü olan Teressa Iezzi yenilikçi fikirlerin nasıl bulunup yaşama taşındığını içeriden bir gözle kavramak için sektörün en iyi yaratıcı beyinlerinden yararlanıyor. Okurlara, farklı tür ajanslarda metin yazarı olarak çalışmanın nasıl bir şey olduğunu gösteriyor; yazarların nasıl ve kimlerle çalıştığını inceliyor; etkili, ödüllü kampanyaların arkasındaki süreci araştırıyor ve dünyanın en başarılı vizyonerleriyle görüşüyor.
Çevirisi oldukça özensiz yapılmış. Kitap ihtiyaç olan bir konu alanına yönelik hazırlanmış olmasına rağmen metinlerde anlam bütünlüğü kalmadığı için iyi bir kaynak olduğunu söyleyemem.
Değişen reklam stratejileri ve eski reklam yöntemlerinden sosyal medyanın da kullanıldığı reklam yöntemleri, müşteri memnuniyeti ve müşteri geri bildirimine dayanan şirket profili hakkında yazılmış bir çok kitap var ve okuduklarımın içinde en başarılı olanı olarak bu kitabı gösterebilirim. Kitap bilgi olarak oldukça iyi ancak tek eksiği anlatımlarda aynı bilgilerin tekrarlanması ve okuyucunun zaten kendisinin çıkarım yaparak ulaşabileceği bilgilerin de ayrıca uzun uzun yazılmış olması. Yine de şirket profili ve imajı oluşturma üzerine yazılan en iyi kitaplardan biri diyebilirim.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Çevirisi oldukça özensiz yapılmış. Kitap ihtiyaç olan bir konu alanına yönelik hazırlanmış olmasına rağmen metinlerde anlam bütünlüğü kalmadığı için iyi bir kaynak olduğunu söyleyemem.
Değişen reklam stratejileri ve eski reklam yöntemlerinden sosyal medyanın da kullanıldığı reklam yöntemleri, müşteri memnuniyeti ve müşteri geri bildirimine dayanan şirket profili hakkında yazılmış bir çok kitap var ve okuduklarımın içinde en başarılı olanı olarak bu kitabı gösterebilirim. Kitap bilgi olarak oldukça iyi ancak tek eksiği anlatımlarda aynı bilgilerin tekrarlanması ve okuyucunun zaten kendisinin çıkarım yaparak ulaşabileceği bilgilerin de ayrıca uzun uzun yazılmış olması. Yine de şirket profili ve imajı oluşturma üzerine yazılan en iyi kitaplardan biri diyebilirim.