Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. Ferdi Bişkin Yayınevi: çizgi Kitabevi

Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti

    Tanıtım Bülteni
    Bireylerin sağlığa verdikleri önemin artmasıyla birlikte, sağlık hizmetlerinde kaliteli bakım isteğinin yaygınlaşması, bireylerin ilgili işletmeler arasında daha seçici davranmaları sonucunu doğurmuştur. Sağlık işletmeleri arasındaki rekabette en önemli rekabet aracının yüksek kaliteli hizmet sunumu olduğu söylenebilir. Hizmet sunumunda fiziki yapı, araç gereç, insan gücü ve sermaye gibi kaynakların yanı sıra hizmetin sunuluş şekli ve hizmet alanların memnuniyeti de işletmeler arası rekabeti belirleyici önemli özellikler olarak ortaya çıkmaktadır.Müşteri, ihtiyaçlarını giderirken bir marka ya da işletme tercihinde bulunan tüketiciler olarak tanımlanabilir. Bu bağlamda, sağlık işletmeleri hizmetlerini tüketen bireyler de sağlık işletmesi tercihinde bulunmaları sebebiyle birer müşteri olarak adlandırılabilirler. Bu açıdan bakıldığında, sağlık sektörü açısından hasta olarak tanımlanan bireyler, pazarlama açısından müşteri kavramıyla ifade edilmektedir.Bu kitapta, müşteri ve müşteri ilişkileri yönetimi, hizmet ve hizmet işletmeleri ile sağlık işletmeleri ve sağlık işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi konularında kavramsal bilgiler derlenmiş, sağlık hizmeti sunan ikisi kamu, ikisi de özel sektör hastanesi olmak üzere, dört sağlık işletmesinin müşteri memnuniyet düzeyleri ve memnuniyet düzeylerine etki eden faktörler karşılaştırmalı olarak ele alınmıştır.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    KitapyurduKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    D&RKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    IdefixKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    BKM KitapKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    HepsiburadaKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    Nadir KitapKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    N11Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    Amazon TürkiyeKamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiPDF6.23 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiEPUB6.96 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiMOBI5.49 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiODF5.86 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiDJVU7.32 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiRAR4.76 MB İndir
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Kamu ve Özel Sağlık İşletmelerinde Müşteri MemnuniyetiPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *