Kategori: Ekonomi Yazar: Jack Trout Yayınevi: Optimist Yayınları
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Kitapyurdu | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
D&R | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Idefix | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
BKM Kitap | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Hepsiburada | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Nadir Kitap | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
N11 | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Amazon Türkiye | Konumlandırma Stratejileri | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | Bağlantı |
---|---|---|---|
Konumlandırma Stratejileri | 5.98 MB | İndir | |
Konumlandırma Stratejileri | EPUB | 6.68 MB | İndir |
Konumlandırma Stratejileri | MOBI | 5.27 MB | İndir |
Konumlandırma Stratejileri | ODF | 5.63 MB | İndir |
Konumlandırma Stratejileri | DJVU | 7.03 MB | İndir |
Konumlandırma Stratejileri | RAR | 4.57 MB | İndir |
Konumlandırma Stratejileri | ZIP | 4.22 MB | İndir |
Kitap Yorumları - (4 Yorum)
Konumlandırma kavramını ortaya atan dünyanın en ünlü pazarlama ve konumlandırma gurusu Jack Trout firmaların izleyebileceği strateji örnekleriyle mükemmel bir eser sunuyor.Pazarlamacıysanız,şirket yönetiyorsanız,işletme okuyorsanız veya benim gibi master yapıyorsanız mutlaka bu kitabı okumalısınız.
Konumlandırma Stratejileri, pazarda amaçlarınız için strateji belirlerken mutlaka bilinmesi gerek temel stratejileri anlatmaktadır. Okuduğunuz her cümlenin gerçekten de doğru olduğunu anlayacağınız çok faydalı bir kitap. Pazarlama stratejilerinden bahsediyorsak bu kitabı okumadan olmaz. İlgilenen herkesin okuması gerekiyor.
Jack Trout ‘un her kitabını gözüm kapalı alabilirim. Eğer yeni bir ürünü piyasaya sürme ya da ürününüzü yeni bir piyasaya sokma aşamasındaysanız, sadece 1 gün bekleyin ve bu kitabı okuyup stratejinizi tekrar gözden geçirin. Bence mutlaka bazı değişiklikler yaparsınız. Jack Trout ‘un rakipsiz tespitleri, yalın-anlaşılır anlatımı ve güncel örnekleri; bu işi gerçekten kavramanızı sağlayacak.
Konumlandırma stratejilerini 1970 li yıllardan beri tartışılmasını sağlayan yazar bu kitabı ile konumlandırmanın günümüze kadar nasıl bir süreçten geldiğini açıklamaktadır. Pazarlamaya ilgi duyanların okuması gereken bir kitap.