Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler

Kategori: Ekonomi Yazar: Duygu Fırat Yayınevi: Umuttepe Yayınları-kampanya

Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler

Tanıtım Bülteni
Bir markayı rakip markalardan ayırt etmeye yarayan marka işletmeler açısından büyük bir öneme sahiptir. Bu bağlamda, yeni çıkarılan ürünlere hangi ismin verileceği önem kazanmaktadır. Yeni bir isim yaratmanın da var olan ismi marka isimi olarak belirlemenin de bir takım avantaj ve dezavantajları bulunmaktadır. Bu nedenle, yeni ürüne var olan marka adını koyma olarak tanımlanabilecek marka yayma stratejisinin tüketiciler tarafından algılanmasına etki eden faktörlerin belirlenmesi doktora tezi amacımız olarak belirlenmiştir. Kitaptaki konuların ana başlıkları: 1. Bölüm: Pazarlama2. Bölüm: Marka Kavramı3. Bölüm: Marka ile İlgili Kavramlar4. Bölüm: Marka Yayma Stratejisi5. Bölüm: Marka Yayma Stratejisinin Algılanmasına Etki Eden Faktörler6. Bölüm: Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden      Faktörleri Belirlemeye Yönelik Çalışma7. Bölüm: Sonuç ve ÖnerilerEK 1: Anket FormuEK 2: Ac Nielsen Markalar Araştırması SonuçlarıEK 3: Örneklem Çerçevesini Oluşturan Bireylerin Alındığı İlçe, Belde ve MahallelerEK 4: Analiz Sonuçlarının Spss Çıktısı 
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Kitapyurdu Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
D&R Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Idefix Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
BKM Kitap Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Hepsiburada Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Gittigidiyor Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
N11 Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Amazon Türkiye Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler PDF 6.23 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler EPUB 6.96 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler MOBİ 5.49 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler ODF 5.86 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler DJVU 7.32 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler RAR 4.76 MB İndir
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*