Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Markalar ve Markalaşma

Kategori: Ekonomi Yazar: Rita Clifton Yayınevi: Türkiye Iş Bankası Kültür Yayınları

Markalar ve Markalaşma

Tanıtım Bülteni
Bir şirketin markası ya da markaları onun en kıymetli malvarlığıdır. Bazı şirketlerde marka, şirketin piyasa değerinin yüzde 70’ine bedeldir. Financial Times’ın “marka guru’su”, Daily Telegraph’ın da “markalara yol gösteren marka” diye niteledikleri Rita Clifton yönetiminde bir ekip tarafından hazırlanan Markalar veMarkalaşma, her tür kurum ve kuruluşun markasını, kendi merkezi organizasyon prensibi olarak görmesi gerektiğini, her karar ve adıma markanın yön vermesi gerektiği görüşünü savunuyor.• Büyük markalar iddia edildiği gibi zararlı mıdır?• Markalaşmada en iyi örnekler• Marka konumlandırması, marka stratejisi ve markanın korunması• Görsel ve sözel kimlik• Marka iletişimi• Markaların geleceği ve markalaşmada yeni eğilimlerAlanında uzman yazarların kaleme aldığı Markalar ve Markalaşma, markaların rolünü ve önemini; başarılı bir markanın nasıl yaratıldığını ve nasıl korunduğunu daha iyi anlamanızı sağlayacak.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Markalar ve Markalaşma PDF 6.23 MB İndir
Markalar ve Markalaşma EPUB 6.96 MB İndir
Markalar ve Markalaşma MOBI 5.49 MB İndir
Markalar ve Markalaşma ODF 5.86 MB İndir
Markalar ve Markalaşma DJVU 7.32 MB İndir
Markalar ve Markalaşma RAR 4.76 MB İndir
Markalar ve Markalaşma ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Marketing alanına ilgi duyanlar için güzel bir çalışma

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*