Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı

Kategori: Akademik Yazar: Dr. Öğr. Üyesi Muhammed Fatih Doğan Yayınevi: Pegem Akademi Yayıncılık

Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı

Tanıtım Bülteni
2023 Eğitim Vizyon Belgesi’nde belirtilen hedeflerden üç tanesinin bu kitabıniçeriğiyle doğrudan ilişkili olduğu söylenebilir. Bu hedefler; 21. yüzyıl becerileriniöğrencilere kazandırmak, disiplinler arası yaklaşımlarla öğrencileri yeniliğe açık bireylerolarak eğitmek ve bu değişimi sağlayacak donanıma sahip öğretmenleri yetiştirmek.TÜBİTAK’ın desteklediği 117K169 nolu “Matematiksel Modelleme Yoluyla BirÖğrenme Ortamının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi: Disiplinler ArasıGeçiş” projesi de bu hedefleri gerçekleştirmeye yönelik olarak yürütülmektedir. Elinizdekikitap bu projenin bir ürünü olarak ortaya çıkmıştır.Bu kitaptaki amacımız matematiksel modellemeyi sadece matematik disipliniaçısından ele almak değil, STEM yaklaşımına geçiş için bir araç olarak kullanmak veböylece disiplinler arası bir yaklaşım ortaya koymaktır. Burada tanımladığımız “DisiplinlerArası Matematiksel Modelleme [DMM]” kavramı matematik ile diğer STEM disiplinlerinden(Fen Bilimleri, Teknoloji ve Mühendislik) en az birini içermektedir. Bukitabın I. Kısmında matematiksel modellemenin genel özellikleri, tarihsel gelişimi veeğitim-öğretim programlarındaki yerinin yanı sıra, matematiksel modellemeyle ilgilifarklı yaklaşımlar, matematiksel modelleme süreci ve modelleme yeterlikleri derinlemesinetartışılmıştır. Ayrıca, disiplinler arası matematiksel modelleme anlayışı daaçıklanmıştır. Kitabın II. Kısmında matematik ve fen bilimleri alanında etkinlik kavramıtanıtılmış, bir etkinlik olarak matematiksel modelleme kavramı tartışılmış ve disiplinlerarası yaklaşım ve öğrencilere sunduğu fırsatlar üzerinde durulmuştur. Bu kısımdaayrıca matematiksel modelleme etkinliklerinin özellikleri ve bu etkinliklerin sınıftaetkili bir şekilde uygulanabilmesi için gerekli öğretmen bilgi ve becerilerinin ortayakonulması amaçlanmıştır. Kitabın III. Kısmında ise, proje ekibimiz ve projeye katılanmatematik ve fen bilimleri öğretmenleri tarafından oluşturulan etkinlikler sunulmuştur.Bu kitabın hedef kitlesi, Matematik ve Fen Bilimleri araştırmacıları, öğretmenleri, öğretmen adayları ve program geliştiricilerdir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Kitapyurdu Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
D&R Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Idefix Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
BKM Kitap Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Hepsiburada Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Nadir Kitap Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
N11 Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Amazon Türkiye Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı PDF 6.23 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı EPUB 6.96 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı MOBI 5.49 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı ODF 5.86 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı DJVU 7.32 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı RAR 4.76 MB İndir
Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış: Bir STEM Yaklaşımı ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*