Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Taşkın Dirsehan Yayınevi: Hiperlink Yayınları

Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir.Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını gösterebilir, size bağlılık oluşturmaya başladığını gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoranınızı sadece bir kez ziyaret etmiş olan müşteriden fazladır.Memnun müşteri, sadık müşteri; değerli müşteridir, kendisinde değer yaratılmış müşteridir. Bu değerin yaratılması, markanızla yaşanmışlığa, yani deneyime bağlıdır.Düz mantıkla para hesabı yaptığınızda bir müşteri iki kez de gelse; iki müşteri bir kez de gelse aynı kapıya çıkar. Bu, günü kurtarma bakış açısıdır. Ancak, müşterinizin yaşadığı deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müşteriyle uzun vadedeki ilişkinizi belirler. Dolayısıyla müşteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratılması, takip edilmesi ve geliştirilmesi gereken süreçlerden oluşur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
D&R Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Idefix Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
N11 Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


akademik amacli aldigim verimli bir eser

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*