Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin!

Kategori: Diğer Yazar: Lauren Anderson Yayınevi: Arıtan Yayınevi

Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin!

Tanıtım Bülteni
Çevrenizle olan ilişkilerinizi nasıl daha mükemmel bir hâle getirebilirsiniz?Aslında bütün insanların beklentileri aynıdır:Kendilerine değer verilmesini isterler.Dostluk, yakınlık, sıcaklık ve ilgi beklerler.Kendilerine bunları sunanlara karşı da sevgi ve sempati duyarlar.Bu kitapta, diğer insanlarla, onları ve dolayısı ile de sizi mutlu edecek bir şekilde nasıl iletişim kurabileceğinizi anlatan tam on tane örnek var.Sıradan gibi gözüken insanların ortaya koydukları tavırlar ve işlerine olan bakış açıları, sizler için de yol gösterici olabilir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Kitapyurdu Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
D&R Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Idefix Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
BKM Kitap Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Hepsiburada Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Gittigidiyor Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
N11 Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Amazon Türkiye Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! PDF 6.23 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! EPUB 6.96 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! MOBİ 5.49 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! ODF 5.86 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! DJVU 7.32 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! RAR 4.76 MB İndir
Müşteri Hizmetlerinizi Ateşleyin! ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (1 Yorum)


İşiniz ne olursa olsun onu dikkat çekici ve iyi şekilde yapabileceğinizi gösteren güzel bir kitap. Farklı insanlardan örnekler anlatıyor, teorik değil pratik bilgiler veriyor. Okuması kolay

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*