Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi  Kavramlar, Modeller ve Stratejiler

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Hülya Bakırtaş Yayınevi: Ekin Kitabevi Yayınları

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler

Tanıtım Bülteni
Pazar, Pazarlama Ve Müşteriİlişkilerinin Değişen YapısıTanımlar Ve ModellerMüşteri Değeri, Müşteri Tatmini veBağlılık İlişkisiÖrgüt Kültürü, Müşteri Elde Etme ve Elde TutmaMüşteri İlişkileri Yönetiminin PlanlanmasıMüşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulaması
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Kitapyurdu Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
D&R Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Idefix Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
BKM Kitap Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Hepsiburada Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Nadir Kitap Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
N11 Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Amazon Türkiye Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler PDF 6.23 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler EPUB 6.96 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler MOBI 5.49 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler ODF 5.86 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler DJVU 7.32 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler RAR 4.76 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Tek başına yeterli olmayacaktır ancak genel olarak daha çok konuya değindiğinden ders kitabı olarak düşünülebilir.


Bana göre müthiş örnekli bir müşteri ilişkiler yönetimi kitabı. Sıkılmadan okunuyor.


Dersim için lazımdı. Detaylı ve net bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*