Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı

Kategori: Ekonomi Yazar: Yavuz Demirel Yayınevi: ıq Kültür Sanat Yayıncılık

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı

  • Yayın Tarihi: 14.09.2006
  • ISBN: 9789752550926
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 304
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Günümüz örgütleri, talebi başarılı bir biçimde yönetebilmek için rekabette başarılı olmak zorunda olduğunun farkına varmışlardır. Bunun farkında olan örgütler rakiplerinden farklılaşmak ve yeni fırsatlar elde etmek için etkili arayışlar içine girmişlerdir. Bu arayışların temelinde, müşteri sadakati, müşteri tutma, müşteri karlılığını artırma, yeni müşteri kazanma ve mevcut müşterilerle ilişkileri kalıcı kılma gibi konular bulunmaktadır.Ancak birçok işletme bunu gerçekleştirmekte başarısız kalmaktadır. Çünkü bu işletmeler müşterileriyle olan ilişkilerinin geliştirilmesinde yeterli özeni göstermemişlerdir. Ancak müşterilerle olan ilişkileri geliştirmeyi kendileri için bir misyon ve vizyon haline getiren işletmeler başarılı olmaktadırlar.Son yıllarda müşteri merkezli düşünme ve müşterilerle olan ilişkilerin etkinleştirilmesi için, örgütler birçok, strateji geliştirmiştir. Bunların en önemlilerinden birisi de Müşteri İlişkileri Yönetimidir (MİY, Customer Relationship Management-CRM). Üretim ve hizmet işletmeleri tarafından rekabet üstünlüğü sağlamada etkin bir araç olarak kullanılan bu stratejinin uygulanmasında bilgi paylaşımı önemi sanıldığından da fazladır. Bilgi gerçekte Müşteri İlişkileri Yönetimi'nin özünü oluşturmaktadır.Örgütler yönünden müşteri ilişkilerini yönetmek; geleceği yönetmek demektir. Geleceği yönetmek de gelecekte var olmanın şartlarını bugünden yaratmakla yakın ilişkilidir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Kitapyurdu Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
D&R Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Idefix Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
BKM Kitap Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Hepsiburada Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Nadir Kitap Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
N11 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Amazon Türkiye Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı PDF 12.62 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı EPUB 14.10 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı MOBI 11.13 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı ODF 11.88 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı DJVU 14.84 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı RAR 9.65 MB İndir
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı ZIP 8.91 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı PDF 12.62 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


MİY hakkında başlangıç aşamasında olanların da kolaylıkla anlayabileceği yararlı bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*