Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik

Kategori: Akademik Yazar: Dr. Murat Tuysuz Yayınevi: Hiper Yayın

Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik

Tanıtım Bülteni
Günümüzde, müşteri istek ve ihtiyaçlarını karşılayacak, kaliteli ürün ve hizmetleri üretmek örgütlerin temel görevi haline gelmiştir. Örgütlerin rekabet edebilmek ve pazardaki varlığını koruması için, çeşitlenen müşteri isteklerini önceden belirlemesi, müşterileri tatmin etmesi, proseslerini iyileştirmesi ve çalışanlarını maliyetleri de kontrol edebilecek biçimde geliştirmesi gerektiği ortaya çıkmıştır. ‘Toplam Kalite Yönetim’ sistemi tüm bu süreçleri içeren bir yönetim sistemidir. TKY; hem bir yönetim düşüncesini hem de örgütsel iklimde bir değişimi ifade eder. Toplam Kalite anlayışının temelinde, hataları ayıklamak yerine hata yapmamak anlayışı vardır. Önlemeye yönelik bir yaklaşım olan TKY’de her işin ilk defada doğru yapılması hedeflenir. TKY, ortak hedefi paylaşarak ekip halinde çalışmayı, en ekonomik düzeyde müşterilere en üstün değeri yaratmayı, değişikliği desteklemeyi ve yaratıcılığı ödüllendirmeyi ilke edinerek gücünü insanlardan alan ve mükemmelliğin sağlanmasının tüm çalışanların sorumluluğu olduğunu savunan bir yönetim felsefesidir. Globalleşen dünyamızda yoğun rekabet ortamında istikrarlı bir üretim yapabilmek için kalitenin güvenceli biçiminde sürekli korunmasının gerekliliği ve bunun da bir liderlik işi olduğu, bu işin de belli bir boyut ve ölçüler içindeki çabalarla gerçekleştirilebileceği, başka bir deyişle bir sistem olmanın gerekliliği ortaya çıkmıştır. TKY’nin bir örgütte kurulabilmesi ve uygulanabilmesi üst yönetimin liderliği ile gerçekleştirilebilir. Üst yönetimin, TKY çalışmalarına izleyici kalmayıp çalışmalara fiilen katılımları ve orta kademe yöneticilere ve diğer personele örnek teşkil ederek onları motive edecek biçimde kalite liderliği yapmaları, toplam kalite yönetiminin gerçekleşmesinde en önemli konulardan biridir. Örgüt içerisinde TKY konusunda bilgilenecek ve gerekli eğitimleri ilk alacak olanlar üst kademe yöneticileri olmalıdır. TKY’nin başarı şansı üst yönetimin inanması ve bu çalışmalara fiilen katılmaları halinde o denli artacaktır. Toplam Kalite Yönetimi sisteminin kurulmasında, devamlılığının sağlanmasında ve kalite anlayışının bir örgüt kültürü haline getirilmesinde liderler kilit rol oynamaktadır. Yani TKY’nin ve haliyle örgütün başarısı ve varlığının devamı doğrudan etkin yönetilen bir liderlik sürecine bağlıdır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Kitapyurdu Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
D&R Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Idefix Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
BKM Kitap Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Hepsiburada Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Nadir Kitap Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
N11 Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Amazon Türkiye Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik PDF 6.23 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik EPUB 6.96 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik MOBI 5.49 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik ODF 5.86 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik DJVU 7.32 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik RAR 4.76 MB İndir
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Örgütlerde Toplam Kalite Yönetimi ve Liderlik PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*