Bu kitap hazırlanırken, özel yetenekli çocukların eğitiminde sıkça ihtiyaç duyulan konuların ele alınmasına özen gösterilmiştir. Teorik ve uygulamalı konuların her ikisine de yer verilerek anlatılanların daha detaylı olarak anlaşılabilmesi hedeflenmiştir. Böylece, politika yapıcı, öğretmen, öğretmen adayı, konuya ilişkin çalışma yapan lisansüstü öğrenciler, özel yetenekli çocukların anne ve babaları gibi farklılaşmış gereksinimlere sahip çevrelerin ihtiyaçlarına daha iyi yanıt oluşturulabileceği düşünülmüştür.Kitap toplam 14 alt bölümden oluşmaktadır. Bunlardan ilk üçü hızlandırma ve gruplama, tanılama ve zenginleştirme modelleridir. Dördüncü bölümde ise genel bir giriş niteliği taşıyan müfredat modellerine yer verilmiştir. Daha sonra, fen ve matematik alanında özel yeteneklilik ve bu alanlardaki müfredat farklılaştırma konusu işlenmiştir. Değerler eğitimi, düşünme becerilerinin desteklenmesi, bilişim teknolojileri kullanımı, özel yetenekli öğrencilerin genel eğitim sınıflarında desteklenmesi, özel yetenekli öğrencilere yönelik bireyselleştirilmiş eğitim planı hazırlanması ile rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetleri konuları da ayrı başlıklar altında yer almıştır. Son iki bölümde ise alandaki iyi uygulama örnekleri olarak özel yeteneklilerde FeTeMM uygulaması ile matematiksel modelleme konuları işlenmiştir.
TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ
%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)