Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Pazarlama Araştırmaları

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. A. Ercan Gegez Yayınevi: Beta Basım Yayım

Pazarlama Araştırmaları

  • Yayın Tarihi: 19.03.2021
  • ISBN: 9786052423394
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 320
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16.2 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
*Pazarlama Araştırmalarına Giriş *Pazarlama Araştırması Sürecine Genel Bir Bakış *Keşifsel Araştırma ve Kalitatif Çalışmalar *İkincil Veri Toplama *Anketle Veri Toplama *Potansiyel Hata Kaynakları *Gözlem *Deney *Ölçme ve Ölçekleme *Anket Tasarımı *Örnekleme Süreci *Veri Analizine Giriş *Veri Analizi
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Pazarlama Araştırmaları PDF 13.28 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları EPUB 14.84 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları MOBI 11.72 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları ODF 12.50 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları DJVU 15.63 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları RAR 10.16 MB İndir
Pazarlama Araştırmaları ZIP 9.38 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Yüksek lisans için hocamın önerisiyle aldım bekliyorum


pazarlama araştırmaları dersi için hocamızın önerisi doğrultusunda edinmiştim. kitap, bu konu hakkında bilgi edinmek isteyen lisans öğrencileri için faydalı bir kaynak olacaktır.


Pazarlama araştırması ne demek öğrenmek istiyorsanız ya da pazarlama araştırmalarıyla ilgili terimlerin ve pazarlama araştırma yöntemlerinin tanımlarını merak ediyorsanız konuları gayet açıklayıcı. Ancak nasıl araştırma yaparım diyorsanız kitapta uygulamaya dair ayrıntılar yok..


Öncelikle Kitapyurdu’na hızlı gönderim için teşekkürler.. İşletme Anabilim Dalı’nda yüksek lisans yapan biri olarak hocalarımın ders için kaynak olarak tavsiye ettiği bu kitap ile tez yazımı hakkında en temel en yalın düzeyde anlaşılır olmasından dolayı kesinlikle okumalısınız.


Derli, toplu ve bilimsel araştırma başlığı altında açıklamalar yapan bir kitap fakat yetersiz. Pazarlamacılar için belki biraz daha faydalıdır fakat ben araştırmalar tarafına yönelik pek yeterli bulmadım

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*