Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Pazarlama Teorileri

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Serap Çabuk Yayınevi: Mediacat Kitapları

Pazarlama Teorileri

Tanıtım Bülteni
PAZARLAMA BİLİM MİDİR?Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın “pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim” olduğu yönünde genel bir uzlaşı var.Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday.“Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.”Prof. Dr. Yavuz Odabaşı
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Pazarlama Teorileri PDF 6.23 MB İndir
Pazarlama Teorileri EPUB 6.96 MB İndir
Pazarlama Teorileri MOBI 5.49 MB İndir
Pazarlama Teorileri ODF 5.86 MB İndir
Pazarlama Teorileri DJVU 7.32 MB İndir
Pazarlama Teorileri RAR 4.76 MB İndir
Pazarlama Teorileri ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


derste oldukça fazla yararlandığım bir kitaptı


Pazarlama çalışıyorsanız bu kitabı kesinlikle almalısınız. İçinde teorilere oldukça detaylı ve anlaşılır bir şekilde yer verilmiş.


Neredeyse bütün pazarlama teorilerine değinilmiş. Hepsi birbirinden farklı bir makale gibi.


Lisansüstü eğitim için yararlı kaynaklardan biri.


Doktora dersinde ders kitabı olarak okuduğumuz çok iyi bir kaynak. Pazarlama konusunda çalışma yapan akademisyenlere ve öğrencilere tavsiye ediyorum.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*