Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Serdar Pirtini Yayınevi: Beta Basım Yayım

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

Tanıtım Bülteni
21. yüz­yıl­da eko­no­mik iliş­ki­ler sis­te­ma­ti­ğin­de or­ta­ya çı­kan ye­ni den­ge­ler­le bir­lik­te iş­let­me­le­rin iş ya­pış bi­çim­le­rin­de ve pazarlama an­la­yış­la­rın­da gö­rü­len de­ği­şim ve ge­li­şi­me bağ­lı ola­rak pa­zar­la­ma­da bü­tün­sel­lik ifa­de eden ye­ni bir pa­zar­la­ma anlayışına ge­çil­miş­tir. Yö­ne­tim fel­se­fe­si ola­rak pa­zar­la­ma­da bütün­le­şik bir yak­la­şı­mı vurgulayan bü­tün­sel (ho­lis­tik) pazar­la­ma yak­la­şı­mı ve sis­tem yakla­şı­mı­nın ge­re­ği ola­rak işletme­nin tüm fonk­si­yo­nel bölümle­ri­nin ve ça­lı­şan­la­rı­nın nez­din­de ge­li­şen müş­te­ri odak­lı ol­ma il­ke­si bu ça­lış­ma­da esas alınan te­mel an­la­yış­lar ol­muş­tur. Bu çer­çe­ve­de, Har­vard Bu­si­ness Revi­ew ta­ra­fın­dan son 75 yı­lın en ye­ni­lik­çi uy­gu­la­ma­sı se­çi­len Balan­ced Sco­re­card’ın dört te­mel pers­pek­ti­fi­ni oluş­tu­ran fi­nan­sal pers­pek­tif, müş­te­ri pers­pek­ti­fi, iç­sel iş sü­reç­le­ri pers­pek­ti­fi, öğ­ren­me ve ge­liş­me pers­pek­ti­fi­nin ne­den-so­nuç iliş­ki­si için­de dengeli ve bü­tün­le­şik bir ya­pı­da ele alın­ma­sı pa­zar­la­ma­da bü­tün­sel yak­la­şım­la ol­duk­ça uyum­lu­dur. Aynı şe­kil­de Ba­lan­ced Scorecard’ın müş­te­ri pers­pek­ti­fi ile pa­zar­la­ma­da müş­te­ri odak­lı­lık ara­sın­da da ben­zer bir uyum söz ko­nu­su­dur. Gü­nü­müz­de ku­ru­luş­la­rın do­ku­nul­maz var­lık­la­rı­nın, ku­ru­luş de­ğe­ri­nin ne­re­dey­se % 75’in­den faz­la­sı­nı tem­sil et­ti­ği düşünüldüğün­de, bir iş­let­me­nin ente­lek­tü­el var­lık­la­rı­nı ha­re­ke­te ge­çir­me­si­ni sağ­la­yan Ba­lan­ced Score­card’ın hem bü­tün­sel pazarlama açı­sın­dan hem de stratejik yö­ne­tim açı­sın­dan öne­mi ko­lay­lık­la an­la­şıl­mak­ta­dır. Yönetim ta­kım­la­rı­nın bü­yük çoğunluğu­nun stra­te­ji­yi tar­tış­mak için za­man ve büt­çe ayır­mak­ta zayıf ka­la­bil­dik­le­ri ve çalışanların stra­te­ji­yi doğ­ru olarak an­la­ma­da ve uy­gu­la­ma­da zorla­na­bil­dik­le­ri ha­tır­la­na­cak olur­sa, ku­rum stra­te­ji­si­ni tanımla­ma ve uy­gu­la­ma ara­cı olarak Ba­lan­ced Sco­re­card, stratejinin sü­reç­ler­den çalışanlara ka­dar hız­la yansımasına yar­dım­cı olmakta­dır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Kitapyurdu Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
D&R Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Idefix Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
BKM Kitap Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Hepsiburada Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Nadir Kitap Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
N11 Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Amazon Türkiye Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard PDF 6.23 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard EPUB 6.96 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard MOBI 5.49 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard ODF 5.86 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard DJVU 7.32 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard RAR 4.76 MB İndir
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (4 Yorum)


Yüksek lisans için almıştım evet başarılı bir kitap ama yine de çok daha iyileri var piyasada


son derece başarılı, yüksek lisans pazarlama dersim için aldım


İlginç ve başlangıç düzeyi için faydalı…


Balanced Scorecard ister eğitim almak isteyin ister eğitimine gitmiş olun, iş uygulamaya geldiğinde bu kitap size kaçırmamanız gereken herşey yeniden hatırlatacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*