Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Pazarlamanın 22 Kuralı

Kategori: Ekonomi Yazar: Al Ries Yayınevi: Mediacat Kitapları

Pazarlamanın 22 Kuralı

  • Yayın Tarihi: 22.09.2016
  • ISBN: 9789944383073
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 136
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama konusunda yazılmış en iyi kitaplardan biri.Bu yalnızca bizim değil pek çok pazarlama duayeninin ortak fikri. Pazarlamanın kuralları hiç bu kadar iyi özetlenmemişti.Dünyanın en çok tanınan pazarlama danışmanları Ries ve Trout yapacaklarını yaptılar. Pazarlamanın kitabını yazdılar. Tüketicilerin zihnine, oradan da kalbine giden yolda sizin için bir el haritası hazırladılar.22 Kuralı var pazarlamanın. Hepsi de bu kitapta. Net, kolay ve anlaşılır...En iyi olmak mı ilk olmak mı? Ürün markası mı şirket markası mı? Bu ve daha pek çok sorunun cevabı bu kitapta.Rakiplerinizin bu kitabı okumamasını dileyeceksiniz.
Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
Pazarlamanın 22 KuralıPDF5.64 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıEPUB6.31 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıMOBI4.98 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıODF5.31 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıDJVU6.64 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıRAR4.32 MB İndir
Pazarlamanın 22 KuralıZIP3.98 MB İndir

TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ

%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


okunabilir ve pazarlama hakkında farklı bilgiler edinilebilir.


Daha önce birçok kez okuduğum bu kitabı temin etmekte sorunlar yaşamıştım. Tekrar satışa çıktığını görmek sevindirici. Salt teorik kıta Avrupası yaklaşımlarla karşılaştırıldığını farklı bir ekolü de görmek için her pazarlamacının kitaplığında bulunması gereken bir kitap. Özellikle pazarlamanın pratiğini anlamak isteyenlere kesinlikle öneririm.


Konusun piri olan yazarların hangi akla hizmet 93’te yazdıkları çerezlik yaklaşımları 2019 da çevirmişler akıl sır erdirmek mümkün değil.


kitap pazarlama için belirlenmiş 22 kuralı örenlerle anlatmış


Pazarlama politikalarınızı belirleme noktasında ışık tutacak bilgiler vermekte.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*