Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Perakende Planlama  Merchandising

Kategori: Ekonomi Yazar: Grace I. Kunz Yayınevi: Scala Yayıncılık

Perakende Planlama Merchandising

Tanıtım Bülteni
Dünya çapında hayat tarzlarında yaşanan değişim, perakende iş modellemelerinde de yeniden düzenleme ihtiyacını ortaya çıkarmıştır.Perakende Planlama adıyla Türkçe yayınlanan bu rehber kitap Türk perakendeciliği için bir referans kaynak kitap olacaktır.Merchandising, ( Perakende Planlama) gelecekteki müşteri ihtiyaç ve taleplerini ve zamanı geldiğinde müşterinin hangi koşullarda nasıl bir davranış sergileyebileceğini tahmin etme, planlama ve yönetme sanatıdır. “Osman ŞENTÜRKTema Holding A.Ş Genel Müdür Yardımcısı
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Kitapyurdu Perakende Planlama Merchandising Satın Al
D&R Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Idefix Perakende Planlama Merchandising Satın Al
BKM Kitap Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Hepsiburada Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Nadir Kitap Perakende Planlama Merchandising Satın Al
N11 Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Amazon Türkiye Perakende Planlama Merchandising Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Perakende Planlama Merchandising PDF 6.23 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising EPUB 6.96 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising MOBI 5.49 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising ODF 5.86 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising DJVU 7.32 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising RAR 4.76 MB İndir
Perakende Planlama Merchandising ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Alanımın çok dışında olmasına rağmen satın aldım ama dediğim gbi sektör farklılığından uzun süreli bir okumayla yarıladım 🙂


Akademik değeri oldukça yüksek bir kaynak. Tavsiye ederim.


Grace I. Kunz imzalı ‘Perakende Planlama’, hazır giyim perakendeciliği ve merchandising konusundaki en önemli kaynaklardan biri. On iki bölümden oluşan kitap, merchandising teorisi, merchandising planı, ürün serileri geliştirmek ile sunmak ve ayrıca merchandising kariyer fırsatları gibi konulara odaklanıyor. Her bölümde örnek vakalarla da desteklenen kitap, hazır giyim perakendeciliği üzerine yazılmasının yanı sıra, Türkiye’de de son zamanların gelişen sektörlerinden perakendeciliğe dair önemli bir teorik kaynak olarak da öne çıkıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*