Reklamı Anlamlandırmak

Kategori: Diğer Yazar: Kolektif Yayınevi: Derin Yayınları

Reklamı Anlamlandırmak

Tanıtım Bülteni
Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye  başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak toplumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.   Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da  “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı  kavramlar bağlamında  irdelemeyi amaçlamıştır.  Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan  değerli  akademisyenler   hukuk, kültür,  ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet,  yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya  kavramları ve reklam   olgusunu   ele aldılar. Bu titiz ve özel çalışmayı sayın okurlarımıza ve sevgili öğrencilere sunuyoruz.İyi reklamlar…
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamı Anlamlandırmak PDF 6.23 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak EPUB 6.96 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak MOBİ 5.49 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak ODF 5.86 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak DJVU 7.32 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak RAR 4.76 MB İndir
Reklamı Anlamlandırmak ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Çoğunluğu doktora öğrencilerinden oluşan yazarlarıyla, reklamın farklı alanlarla ilişkisi üzerine yazılmış makalelerden oluşan kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*