Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Şikayet Yönetimi Rehberi  Strateji ve Uygulama Araçları

Kategori: Ekonomi Yazar: Gülfidan Barış Yayınevi: Mediacat Kitapları

Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları

    Tanıtım Bülteni
    Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi’nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları “stratejiden operasyona kadar” olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi’ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    KitapyurduŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    D&RŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    IdefixŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    BKM KitapŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    HepsiburadaŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    Nadir KitapŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    N11Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    Amazon TürkiyeŞikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıPDF6.23 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıEPUB6.96 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıMOBI5.49 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıODF5.86 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıDJVU7.32 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıRAR4.76 MB İndir
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama AraçlarıPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)


    hüseyin hocamızın ısrarla tavsiye ettiği kitap.


    Gülfidan hocanın ellerinden çıkmış, ders niteliğinde bir kitap. Oldukça akıcı diliyle teori ve pratiği birleştiriyor.


    Çok beğendim, sıkılmadan okuyorsunuz. Özellikle bu alanda çalışanlar için oldukça faydalı bilgiler içeriyor. Örnekler, veriler etkileyici. Çalıştığınız kuruma bakış açınız değişiyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *