Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi

Kategori: Akademik Yazar: Kolektif Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık

Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Covid-19 pandemisi, tüm dünyayı etkisi altına alarak küresel çapta hem sosyal hem de ekonomik değişim ve krizlere neden olmuştur. Bu süreçte sosyal medyaya adapte olarak dijital pazarlamaya yönelen kuruluşlar, krizi fırsata çevirerek bu; süreci daha az kayıpla atlatmıştır. Başarılı bir sosyal medya yönetimi kurumsal marka ve itibarın yaratılmasını ve güçlendirilmesini, kuruluşun kendini daha iyi ifade etmesini ve tanıtmasını, böylelikle hedef kitle nezdinde bilinirliliğinin artmasını, sosyal sorumluluk projeleriyle paydaşlardan destek alınmasını, rekabet ortamına ayak uydurmayı, daha samimi ve hızlı etkileşimle duygusal çekicilik yaratılarak hedef kitle tarafından seçilmeyi, ürün ve hizmetleri daha az maliyetle tanıtmayı, hedef kitlenin kendisini kuruluşa daha yakın hissetmesini, marka değerinin yükselmesini sağlamaktadır. Yapılan paylaşımların gündemle ilişkili olması, sosyal sorunlara duyarlılık ve katkı taşıması; marka değeri, güvenilirlik, sektörde liderlik gibi unsurların içeriklerde öne çıkarılması; çözüm odaklı, uzlaşmacı bir yaklaşımın sergilenmesi kurum ve marka itibarının sürdürülebilirliğini olumlu yönde etkilemektedir. Bu kitap ile kuruluşlara, marka ve itibar yönetiminde sosyal medyayı nasıl kullanmaları gerektiğine yönelik olarak reklam, marka sadakati, kişi ve kurum markası yaratma, sosyal sorumluluk, etik, kriz yönetimi, imaj restorasyonu, dijital pazarlama gibi alanlarda başarılı marka örnekleri üzerinden fikir vermek ve kılavuz görevi görmek, sosyal medyanın kullanımına yönelik yaklaşımlarla alana katkı yapmak amaçlanmıştır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
D&R Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Idefix Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Gittigidiyor Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
N11 Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi MOBİ 5.49 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*


Benzer Kitaplar