Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi

Kategori: Akademik Yazar: Alpaslan Baki Ertekin Yayınevi: Nobel Bilimsel

Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi

Tanıtım Bülteni
Günümüzde sponsorluk dünyada en hızlı şekilde büyüyen bir alan hâline dönüşmüştür. Bu devasa büyümenin en önemli nedenlerinden birisi de hedef pazar içindeki tüm paydaşların ilgi alanında olmasıdır. Sponsorların ilgi göstermesinin nedeni ise başta spor organizasyonlarının tüm dünyada büyük kitlelerce takip edilmesinden dolayıdır. Sponsor firmalar spor organizasyonları içerisindeki tüm paydaşlar üzerinde algı oluşturabilmek için çeşitli alanlarda sponsorluk yaparlar. Hiç şüphesiz bu alanlardan en değerlisi de spor organizasyonlarıdır.Spor organizasyonlarına sponsor olmanın kazanımlarından en önemlisi marka ve ürünle ilgili farkındalığın oluşması ile marka ve ürünün imajının meydana getirilmesidir. Bu noktada sorulması gereken bir soru akla gelmektedir! Spor organizasyonlarına yapılan sponsorluğun marka değerine ne derece etki etmektedir? Bu kitap ile bu sorunun cevabı aranmakta olup, ortaya konulan sonuçlar ile spor organizasyonlarına en üst düzeyde sponsor desteğinin sağlanmasının yolunu açabilmek hedeflenmektedir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Kitapyurdu Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
D&R Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Idefix Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
BKM Kitap Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Hepsiburada Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Nadir Kitap Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
N11 Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Amazon Türkiye Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi PDF 6.23 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi EPUB 6.96 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi MOBI 5.49 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi ODF 5.86 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi DJVU 7.32 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi RAR 4.76 MB İndir
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Spor Organizasyonlarındaki Sponsorluğun Marka Değeri Üzerindeki Etkisi PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*