Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Sürrealizm ve Markalaşma

Kategori: Akademik Yazar: Gonca Gül Özer Yayınevi: Nobel Bilimsel

Sürrealizm ve Markalaşma

Tanıtım Bülteni
Sosyal, politik ve kültürel anlamda çok geniş etkilere sahip olan sürrealizm felsefesi, moda endüstrisi üzerinde de etkilerini gösterir. Sürreal ideolojinin modayla olan etkileşimi, sanatsal boyutta algıda farklılık yaratırken ilerleyen süreçlerde ticari tasarım stillerinin oluşmasının önde gelen yapı taşlarından birini meydana getirmiştir. Sürrealist sanatçılar ile moda tasarımcıları arasındaki iş birlikleriyle başlayan bu etkileşim, günümüz çağdaş modacılarının modaya olan bakış açısını da değiştirerek moda alanında yeni ifade şekillerinin yolunu açar. Sanatsal kimliği yeniden şekillenen tasarımcının özgürleşmesiyle, markalaşma süreci ivme kazanır. Daha özgür ve daha yaratıcı tasarımların ortaya çıkışı, modanın yorumlanışı ve algılanışını da değiştirir. Sürrealist düşünce sistemi, zihinde ayırıcı algılamalar oluşturmasıyla, bireysel ve kurumsal markaları günümüz ticaret ortamında daha tercih edilir kılarak etkin bir markalaşma stratejisi yaratma sürecinde önemli bir konum elde etmiştir.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sürrealizm ve Markalaşma PDF 6.23 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma EPUB 6.96 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma MOBI 5.49 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma ODF 5.86 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma DJVU 7.32 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma RAR 4.76 MB İndir
Sürrealizm ve Markalaşma ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sürrealizm ve Markalaşma PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*