Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Temel Pazarlama Kavramları

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Mehmet Oluç Yayınevi: Beta Basım Yayım

Temel Pazarlama Kavramları

  • Yayın Tarihi: 30.10.2006
  • ISBN: 9789752955783
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 840
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama sözcüğünün ortaya çıkışıPazar ve pazarla ilgili kavramlarDerneksel pazarlamaSiyasal pazarlamaGelirOrta direk, orta sınıf, orta gelir kavramlarıSosyal sınıfların pazarlamacı açısından önemiPazarlama stratejileri ürün politikaları 1Ürün politikaları 2Ürün politikaları 3Fiyatlandırma 1Fiyatlandırma 2Fiyatlandırma 3Taksitle satışa ilişkin gözlem ve tartışmalarFiziksel dağıtım 1Cola pazarlama kanalında egemenlik savaşımıPazarlama kanallarında yeni gelişmelerDağıtım 2
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Temel Pazarlama Kavramları PDF 34.86 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları EPUB 38.96 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları MOBI 30.76 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları ODF 32.81 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları DJVU 41.02 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları RAR 26.66 MB İndir
Temel Pazarlama Kavramları ZIP 24.61 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Üniversitelerde de okutulan başarılı bir çalışma. Tüm yönleri ile pazarlama konusunda bilgi veriyor. Akademik düzeyde kaynak arayanlara duyrulur

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*