Tüketici kimdir?Nasıl öğrenir?Nasıl algılar?Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir?Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl kurulur?Tüketicinin karar alma sürecinde neler olur?satın alma davranışının içyüzü nedir?Tüketici davranışlarını açıklamak için kullanılan kavramlar ve kuramlar nelerdir?Bu kuramlar uygulamaya nasıl yansıtılır?Tüketici davranışlarının kökenlerini anlayıp, sonuçlarını öngörebilmek için sürdürülen çalışmaların anlamlı bir sentezini ve kapsamlı bir özetini sunuyor bu kitap. İşi, ürün ve hizmet pazarlamak olanlar ve kendini tanımak isteyen tüm tüketiciler için...
Pazarlamada en önemli konu hedef kitleyi tanımak, o bakımdan tüketici davranışını anlamak önemli. Bu alanda önemli bir akademisyen olan Sn. Odabaş’ın kitabı. Tavsiye ederim.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Üniversite zamanlarımızda temel kaynak olarak ilk akla gelen kitaplardan biri. Oldukça kapsamlı…
üniversitede hocamız aldırmıştı. Güzel yararlı bir kitap.
Pazarlamada en önemli konu hedef kitleyi tanımak, o bakımdan tüketici davranışını anlamak önemli. Bu alanda önemli bir akademisyen olan Sn. Odabaş’ın kitabı. Tavsiye ederim.
kitabı okurken çok keyif aldım.. yormayan bir kitap olmuş
Ders kitabı olması amacıyla temin edildiği takdirde, konuları anlaşılır ve detaylı olarak ele alan değerli bir eser.