Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan

Kategori: Ekonomi Yazar: Ruhet Genç Yayınevi: Beta Basım Yayım

Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan

    Tanıtım Bülteni
    Tu­riz­min de­niz -kum -gü­neş (se­a – sand - sun) ola­rak gö­rül­dü­ğü ba­zı ül­ke­ler­de otel ve res­to­ran yö­ne­tim ala­nın­da ya­zı­lan­lar ko­nu­yu bu dar açı­dan gör­mek­le be­ra­ber tu­riz­min öne­mi­nin an­la­şıl­dı­ğı ül­ke­ler­de ise tu­riz­min ta­raf­la­rı te­ker te­ker ele alı­na­rak bun­la­rın ba­kış açı­sın­dan sek­tö­rün bu­gü­nü ve ya­rı­nı ana­liz edil­mek­te­dir. Bu ki­tap ulus­la­ra­ra­sı bağ­lam­da otel ve res­to­ran yö­ne­ti­min­de in­san ye­ri­ni ve öne­mi­ni ana­liz et­me ça­ba­sı­nı ve sek­tö­rün ay­rıl­maz bir par­ça­sı ol­du­ğu­nu gös­ter­me ama­cı ta­şır. İçin­de bu­lun­du­ğu­muz coğ­raf­ya­da köp­rü me­de­ni­ye­ti ni­te­li­ğin­de olan ve muh­te­lif et­nik grup­la­rı bün­ye­sin­de ba­rın­dı­ran ulu­su­mu­zun muh­te­lif ül­ke­ler­den ge­len in­san­la­rı da mut­lu ede­cek şe­kil­de mi­sa­fir ede­bil­me­si için kül­tü­rel fark­lı­lık­la­rı avan­taj ola­rak gö­re­cek eği­ti­min ve­ril­miş ol­ma­sı ge­re­kir. Bun­dan do­la­yı kül­tü­rel ve et­nik fark­lı­lık­la­rın de­za­van­taj­dan zi­ya­de avan­taj ola­bil­me­si için bu ko­nu­nun da ay­rı bir baş­lık ha­lin­de ele alı­nıp ir­de­len­me­si ge­re­kir. Sek­tö­rün iş gü­cü ih­ti­ya­cı­nın ve müş­te­ri pro­fi­li­nin de­mog­ra­fik ya­pı­da­ki de­ği­şim­le­re pa­ra­lel ola­rak şe­kil al­ma­sı, bu ko­nu­nun otel ve res­to­ran bağ­la­mın­da in­ce­len­me­si ve iler­de­ki ih­ti­yaç­la­rı kar­şı­la­ya­cak ted­bir­le­rin bu­gün­den alın­ma­sı­nı ge­rek­tir­mek­te­dir. Ay­rı­ca tu­riz­min özel bir hiz­met şek­li ol­du­ğu ger­çe­ğin­den ha­re­ket­le psi­ko­lo­ji­nin her esas­ta ve de­tay­da us­ta­ca ve ge­rek­ti­ği öl­çü­de kul­la­nıl­ma­sı­nı ge­rek­ti­ği dü­şü­nül­mek­te­dir. Ge­nel ola­rak fi­zik­sel me­kân­la­rın bo­yut­lan­dı­rıl­ma­sı ve te­mel ih­ti­yaç­la­rın kar­şı­lan­ma­sıy­la mi­sa­fir­le­rin mut­lu ol­ma­sı­nı bek­le­yen­le­rin psi­ko­lo­ji­yi göz ar­dı ede­rek hiz­met ka­li­te­si­nin önem­li bir un­su­ru­nu da he­sa­ba kat­ma­dı­ğı bi­lin­mek­te­dir. Bü­tün bun­la­rın ya­nı sı­ra ku­rul­muş olan en mü­kem­mel sis­te­min bi­le ka­li­te kon­trol de­ne­ti­mi ol­ma­dan özel­li­ği­ni kay­be­de­ce­ği­ni dü­şü­ne­rek ge­rek sis­tem­le­rin ku­rul­ma­sın­da ge­rek­se ya­şa­tıl­ma­sın­da dün­ya­ca ka­bul edi­len stan­dart­la­rın var­lı­ğı­nı ka­bul et­mek ve on­la­rın ge­ti­re­ce­ği de­ne­tim me­ka­niz­ma­la­rı­nı de­vam eden bir sü­reç ola­rak gör­mek ge­rek­li ola­cak­tır. Hiz­met­te sı­nır yok­tur an­la­yı­şı­nın doğ­du­ğu bu ül­ke­de ya­ra­tı­cı dü­şün­ce­nin ve imaj gü­cü­nün sı­nır­sız ol­du­ğu ger­çe­ği bir­leş­ti­ri­lir­se or­ta­ya çı­ka­cak ne­ti­ce­den et­ki­len­me­ye­cek hiç­bir in­san ol­ma­ya­cak­tır. Bu amaç­la dün­ya­da imaj gü­cü­nü ve ya­ra­tı­cı dü­şün­ce­yi kul­la­na­rak ya­pıl­mış eser­le­ri ta­nı­mak bu ko­nu­da da oku­yu­cu­nun uf­ku­nu aça­cak­tır. Ki­ta­bım yu­ka­rı­da an­la­tı­lan hu­sus­lar­la sı­nır­lı ol­ma­yıp bun­la­rın öte­si­ne ge­çe­rek ulus­la­ra­ra­sı otel ve res­to­ran yö­ne­ti­mi ala­nın­da iş­len­me­miş ko­nu­la­rın iş­len­me­si ve az iş­len­miş ko­nu­la­rın de­tay­lan­dı­rıl­ma­sı ve hep­sin­den önem­li­si oku­yu­cu­yu dü­şün­me­ye ve ken­di doğ­ru­su­nu bul­ma­ya da­vet et­mek ama­cıy­la ha­zır­lan­mış­tır.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    KitapyurduUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    D&RUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    IdefixUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    BKM KitapUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    HepsiburadaUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    Nadir KitapUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    N11Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    Amazon TürkiyeUluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsan Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanPDF6.23 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanEPUB6.96 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanMOBI5.49 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanODF5.86 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanDJVU7.32 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanRAR4.76 MB İndir
    Uluslararası Otel ve Restoran Yönetiminde İnsanZIP4.39 MB İndir

    TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ

    %100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
    Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *