Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri

Kategori: Ekonomi Yazar: Serpil Ünal Yayınevi: Beta Basım Yayım

Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri

Tanıtım Bülteni
Günümüzün rekabet koşullarında en iyi mal ya da hizmetlere sahip olmak, artık yeterli değildir. Çünkü, dünyadaki her türlü mal veya hizmet en kısa zamanda ve çok uygun maliyetlerle taklit edilebilmektedir. Önemli olan hızla değişen pazar koşullarında farklılığı yaratabilmektir. Farklılığı yaratmak ise, ancak iyi müşteri ilişkilerine sahip olmakla mümkündür. Müşteri ilişkilerinde iyi olmanın, müşteri değeri, müşteri sadakatini yaratmanın yolu doğru bilgiler ve doğru yöntemlerle kurulan iletişimdir. Bugünün bilişim teknolojileri doğru müşterilere, doğru iletişim kanalları ile ulaşmak ve elde edilen verileri doğru yorumlamak imkanını tanımaktadır. Böylece işletmeler, ileride alınacak işletme ve pazarlama kararlarının etkinliliğini artırmaktadır. Bilgi teknolojilerindeki gelişmeler ve bu teknolojilerin tüketiciler tarafından kullanımının artması işletmelerle müşteriler arasındaki iletişim yöntemlerini değiştirmiştir. Müşterileri artık cep telefonlarında, facebook, twitter gibi sosyal ağlarda aramak gerekmektedir. Bu nedenle artık pazar sanal dünyadadır, denilebilir. Sanal dünyadaki iletişim yöntemlerinin ortak özelliği ise, bilişim tabanlı teknoloji olmasıdır. Bu nedenle müşteri ilişkileri yönetiminde teknoloji vazgeçilemez bir unsurdur.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Kitapyurdu Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
D&R Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Idefix Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
BKM Kitap Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Hepsiburada Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Nadir Kitap Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
N11 Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Amazon Türkiye Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri PDF 6.23 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri EPUB 6.96 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri MOBI 5.49 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri ODF 5.86 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri DJVU 7.32 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri RAR 4.76 MB İndir
Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi Teknolojileri ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*