Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Kategori: Ekonomi Yazar: Jan- Benedict E.M. Steenkamp Yayınevi: The Kitap

Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

    Tanıtım Bülteni

    Dünyaca ünlü pazarlama uzmanları Nirmalya Kumar ve Jan-Benedict Steenkamp, gelişmekte olan tüketici markalarının uluslararası pazarlarda başarıya ulaşması adına bir plan için yola çıkıyor. Brand Breakout, markaları iç Pazar baskısından koruyup dünya çapında bir zafere ulaştıracak sekiz strateji öneriyor.Her bir stratejik rota için Kumar ve Steenkamp, şirketlerin yüzleşeği problemleri ve problemlerin üstesinden nasıl geleceklerini tanımladığı gibi en etkili uygulamaları da inceliyor. Dünyanın dört bir yanından derledikleri HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas ve Corona gibi tüm örnek çalışmalarda yazarlar bu şirketlerin stratejilerini gösteriyor ve stratejik marka yaratma ilkelerinin altını çiziyor.

    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    KitapyurduYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    D&RYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    IdefixYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    BKM KitapYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    HepsiburadaYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    Nadir KitapYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    N11Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    Amazon TürkiyeYerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuPDF6.23 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuEPUB6.96 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuMOBI5.49 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuODF5.86 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuDJVU7.32 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuRAR4.76 MB Bul
    Yerelden Küresele Marka YolculuğuZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)

    Kumar ve Steenkamp pazarlamanın en önemli araştırmacılarından… Bu bağlamda kitap marka alanında çalışanlar için yol gösterici nitelikte…

    Asyadaki bir çok markanın hikayesini okudukça şaşırıp kalıyor insan, iyi bir derleme olmuş.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *