Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Kategori: Ekonomi Yazar: Jan- Benedict E.M. Steenkamp Yayınevi: The Kitap

Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Tanıtım Bülteni
Dünyaca ünlü pazarlama uzmanları Nirmalya Kumar ve Jan-Benedict Steenkamp, gelişmekte olan tüketici markalarının uluslararası pazarlarda başarıya ulaşması adına bir plan için yola çıkıyor. Brand Breakout, markaları iç Pazar baskısından koruyup dünya çapında bir zafere ulaştıracak sekiz strateji öneriyor.Her bir stratejik rota için Kumar ve Steenkamp, şirketlerin yüzleşeği problemleri ve problemlerin üstesinden nasıl geleceklerini tanımladığı gibi en etkili uygulamaları da inceliyor. Dünyanın dört bir yanından derledikleri HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas ve Corona gibi tüm örnek çalışmalarda yazarlar bu şirketlerin stratejilerini gösteriyor ve stratejik marka yaratma ilkelerinin altını çiziyor.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Kitapyurdu Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
D&R Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Idefix Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
BKM Kitap Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Hepsiburada Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Gittigidiyor Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
N11 Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Amazon Türkiye Yerelden Küresele Marka Yolculuğu Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu PDF 6.23 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu EPUB 6.96 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu MOBİ 5.49 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu ODF 5.86 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu DJVU 7.32 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu RAR 4.76 MB İndir
Yerelden Küresele Marka Yolculuğu ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Kumar ve Steenkamp pazarlamanın en önemli araştırmacılarından… Bu bağlamda kitap marka alanında çalışanlar için yol gösterici nitelikte…


Fayda sağlamayan bir kitap


Asyadaki bir çok markanın hikayesini okudukça şaşırıp kalıyor insan, iyi bir derleme olmuş.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*