Kategori:
Akademik
Yazar:
Aslı Öztürk Terzi
Yayınevi:
Sakarya Yayıncılık
Çağrı Merkezi Hizmetleri
Tanıtım Bülteni
Tüm kurum ve kuruluşlar varlıklarını sürdürebilmek için hedef kitlelerinin memnuniyetini sağlamak zorundadır. Memnuniyet, ancak iletişim kurulmak istenen kişi ve kişilerin istek ve beklentilerinin tespit edilebilmesi, hızlı ve etkili bir iletişim sürecinin oluşmasıyla mümkündür.Gelişen iletişim teknolojileri ve bu teknolojilerin yeniden şekillendirdiği iletişim kavramı, günümüzde çeşitli fonksiyonlar dâhilinde ele alınmaktadır. Bu teknolojilerin sağladığı seçenekler, iletişim tekniklerini ve onun sağladığı ilişkileri farklı boyutlara taşımıştır. Özellikle yeni iletişim sistemlerin getirileri içinde zaman ve mekândan soyutlanan gelişmeler kurumların hedef kitlelerine yönelik ilişkilerini teknoloji destekli sağlama yoluna gitmektedirler. Bu teknolojik iletişimin en temel fonksiyonlarından biri çağrı merkezi hizmetleridir.Çağrı merkezi hizmetleri, Türkiye’de ve Dünyada farklı gelişim evrelerine sahiptir. Özel sektör ve kamu sektörü yapılanmaları da farklılık göstermektedir. Bu alanda çalışan ve eğitim gören kişiler öncelikle çağrı merkezi teknolojileri hakkında bilgi sahibi olmalıdır. Kendine özgü bir altyapı ve donanım gerektiren çağrı merkezleri çağa ayak uyduran müşteri hizmetleri sunarak, sürekli değişmekte ve dönüşmektedir.Çağrı merkezi hizmetleri, telefonla sağlanan hizmetlerin yanı sıra yazılım tabanlı müşteri ilişkilerini yönetme durumunu da içeren bir disiplindir. Çağrı merkezi ile entegre olan kurum ve kuruluşlar, iletişimsel süreçlerini hızlı ve etkili bir şekilde yönetebilmektedir.Bu kapsamda artan istihdam alanlarından biri olan ve üniversitelerde ön lisans programlarıyla sektöre eleman yetiştirilmesinde öncü olan özelde Çağrı Merkezi Hizmetleri Programlarına ve genelde tüm sektöre hitap eden bu kitabın yazılmasındaki amaç çağrı merkezi hizmetleri yazın alanındaki boşluğu doldurmaktır. Kitabın hazırlanma ve yayınlanma sürecinde desteğini esirgemeyen ailelerimize, dostlarımıza ve öğrencilerimize teşekkürü borç biliriz. Alanla ilgili bilgisi ve sektörel deneyimiyle kitaba yazınsal destek olan ve kitabın dördüncü bölümünü yazan Call Center Masters Eğitim ve Danışmanlık Genel Müdürü Çağrı Gülsoy ve ekibine teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Oldukça kapsamlı bir kitap oldukça beğendim tavsiye ederim
çağrı merkezi öğrencileri için olmazsa olmaz bir kitap.
çağrı merkezi öğrencilerinin ve çalışanlarının mutlaka okuması gereken bi kitap.
çağrı merkezi adına söylenebilecek her sey var içinde. tam bi ders kitabı niteliğinde.
Benzer Kitaplar
Türkiye Üzerine Politik İktisat Yazıları
Yabancı Uzman İstihdamı Osmanlı İmparatorluğu’ndan Türkiye Cumhuriyeti Arşivlerine Bir İnceleme (1750-1988)
Mantıksal Akıl Yürütme
Çocuklarla Tarih Çalışmak
Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu
Anadolu Selçuklu Çağı Mimarisinde Moğol İstilası Sonrası Değişim Dönüşüm ve Süreklilik
Açık Uçlu Soruların Hazırlanması Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Dünyada Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları
Mütareke Döneminde Mahküm Olmak – İşgal Yıllarında Osmanlı Hapishanelerinin Genel Durumu (1918 – 1922 )
Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları
İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi – Etkinlik Örnekleri
Malzemelerin Mekanik Özellikleri
Oksidentalizme Giriş Modernden Postmoderne Fikirler ve Akımlar
Gençlerden Gençlere Yardım Rehberi Hiç Y Kuşağının Yazdığı Bir Kitap Okumuş muydunuz?
Sosyal Medya Okuryazarlığı