Kategori:
Ekonomi
Yazar:
Eylem Türk
Yayınevi:
Neden? Kitap
Nasıl Marka Oldular
- Yayın Tarihi: 31.01.2005
- ISBN: 9789752540453
- Dil: TÜRKÇE
- Sayfa Sayısı: 205
- Cilt Tipi: Karton Kapak
- Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
- Boyut: 13.5 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni
İş aramak istemiyorsanız, kendi işinizi kurun... Çağımız fırsatlar çağı, ülkemiz farsatlar ülkesi... Eğer hedef belirlemişseniz ve o hedefe ulaşmak için gerekli bilgiye sahipseniz, tek ihtiyacınız "cesaret" İş kurarken, iş büyütürken benzer müteşebbislerin neler yaptıklarınını, ne sorunlarla karşılaştıklarını, nasıl başarıya ulaştıklarını, bilmek gerekiyor. Eylem Türk'ün bu kitapta topladığı iş ve başarı öyküleri, fırsatları değerlendirmek isteyen müteşebbislere büyük yarar sağlayacak.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Bildiğiniz markaların bu güne nasıl geldiği hakkında fikir olabileceğiniz bir kaynaktır. Marka konusunda meraklı kişilere tavsiya ederim.
Babasından kalma 50 yıllık veya 70 yıllık şirketlerin başına geçen genç CEO ların, yeni birşeyler yaparak şirketi bir yere getirmiş gibi anlatan (bir şirket 50 sene içinde marka oluşturamamış, pazar kuramamışsa ne işe yarar ki?) bu kitabı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hep bilindik şirketlerin neler yaptıklarını anlatıyor. Cümleler şöyle başlıyor; 1942 yılında kurulan falanca şirketimizi, 1978 yılında babam emekli olunca ben devir aldım vb. gibi… bu mu başarı? bu mu marka? İğrenç bir kitap okumaya değmez.
Kitabı almadan önce çok büyük bir beklenti içersindeydim fakat kitabı okuduktan sonra yanıldığımı anladım.
Benzer Kitaplar
Yapısal Reformlar ve Türkiye
Muhasebesel Örnekler İle TDHP’nin Geniş Perspektifi
İş ve Yaşam Dengesi
Kamu Kesimi İstihdamında Ücretlerin Vergilendirilmesinde Ayrımcılık
Finansal Teknolojilerin ve Dijital Dönüşümün İş İlanları Üzerine Etkisi Bankacılık, Finans, Sigortacılık, Muhasebe ve Denetim
Türkiye ve Afrika Arasındaki Dış Ticaretin Gelişimi 2000-2020 Dönemi Seçilmiş Ülke Örnekleri
İşlerlik Emeğin ve Kurumların Verimliliği Üzerine
21 Ders: Bitcoin’in Tavşan Deliğine Düştüğümde Ne Öğrendim?
Fiat Standardı: İtibari Paranın Gerçek Yüzü
Refah Ekonomisi ve Eşitsizlik
Osmanlı’da Avrupa Finans Kapitali
Bingöl’den Kanada’ya Bir Girişimcinin Başarı Hikayesi Fesih Zeki Mert
Eşsiz Müşteri Deneyiminde O İlk Alo
Muhasebe Süreçleri ve Gelişmeleri
Kurumsal Sürdürülebilirlik ve İşletme Performansı