Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Yavuz Odabaşı Yayınevi: Aura Kitapları

Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Tanıtım Bülteni
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı’nın 9. baskısı yapılan ve müşteri ilişkilerini şirket yönetimi ve kültürünün bir parçası olarak ele aldığı bu kitabı, müşteri için üreten, müşteriyi gözeten kısacası müşteriyle ilgilenen herkes açısından bir rehber niteliğindedir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Kitapyurdu Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
D&R Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Idefix Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
BKM Kitap Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Hepsiburada Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Gittigidiyor Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
N11 Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Amazon Türkiye Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) PDF 6.23 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) EPUB 6.96 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) MOBİ 5.49 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ODF 5.86 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) DJVU 7.32 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) RAR 4.76 MB İndir
Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Okulda ders kitabı olarak kullanmıştık bizim hocanın bayağı işine yarayan bir kitap oldu 🙂


müşteri ilişkileri konuların çoğuna değindiğinden çok güzel bir kitap tavsiye ederim


Tek başına yeterli olmayacaktır ancak genel olarak konuların çoğuna değindiğinden ders kitabı olarak düşünülebilir.


Ders kitabı olarak hocamızın önerdiği kitaplardan.


MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ İÇİN KILAVUZ NİTELİĞİNDE BİR KİTAP.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*